Mitkä vaatteet baariin huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen siis mies ja tarkoitus olisi tutustua uusiin ihmisiin, erityisesti naisiin. En ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja enkä todennäköisesti koskaan tulekaan, mutta silti ensivaikutelma on hirmutärkeä tällaisessa tilaisuudessa, joten... Olen siis 20-vuotias, millisiilellä varusteltu koska hiusrajani pakenee. Olen melko pitkä ja ONNEKSI sain isän puolelta leveät hartiat. Toimisiko musta v-aukkoinen t-paita? Tämä on parhaasti istuva paitani ja se myötäilee kehoani täydellisesti. Housuiksi ehkä tummat klassiset farkut ja kengiksi korkeavartiset vansin tennarit, ruskean väriset ja samoiten ruskea vyö. Teräksinen rannekello vasempaan ranteeseen. Kuulostaako liian tylsältä vai onko hyvä?

Nykypäivän nuoret naiset ovat lähes kaikki feministejä, joten liian miehekäs pukeutuminen on vaan negatiivista (siinä leimautuu patriarkaattia edustavaksi ja triggeröitymistä aiheuttavaksi cis-seksistiksi tms).

Hyvä yksi hyvä idea pukeutumistyyliksi voisi olla pitkä tukka (joko rastoilla tai takussa), löysä ja värikas paita, vakosamettihousut ja tenniskengät.

Kannattaa googlailla kuvia ruotsalaisista nuorista miehistä, niillä on yleensä hallussa feministinen pukeutumistyyli paljon paremmin kuin suomalaisilla miehillä.

Nykypäivän nuoret naiset ovat lähes kaikki feministejä, joten liian miehekäs pukeutuminen on vaan negatiivista (siinä leimautuu patriarkaattia edustavaksi ja triggeröitymistä aiheuttavaksi cis-seksistiksi tms).

Hyvä yksi hyvä idea pukeutumistyyliksi voisi olla pitkä tukka (joko rastoilla tai takussa), löysä ja värikas paita, vakosamettihousut ja tenniskengät.

Kannattaa googlailla kuvia ruotsalaisista nuorista miehistä, niillä on yleensä hallussa feministinen pukeutumistyyli paljon paremmin kuin suomalaisilla miehillä.
Ei ole mun tyyliä, mielummin sitten olen tutustumatta sellaisiin naisiin. Se tyyli ei yksinkertaisesti sovi kaljuuntuvalle ja isolle miehelle mun mielestä.

Ei missään nimessä V-aukkoista paitaa. Itse tykkään miestä joilla baarissa joku perus pitkähihainen paita näin talvella ja farkut. Noin myös miespuoliset kaverini pukeutuvat. Olen 24 itse ja ei missään nimessä kauluspaitaa kuten joku ehdotti :D

Yhteistyössä