Mitkä vaunut näin kaupungissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitkä vaunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitkä vaunut

Vieras
Esikoille (tosin vielä masussa) rattaita olen ollut nyt etsimässä. Tänään läksin sitten kaupungille kattelemaan, että mitä muilla ihmisillä on. Silmiin pisti yhdet aivan ihanat vaunut, mutta merkkiä en nähnyt, vaikka kuinka yritin tiirailla. Yritän kuvailla mahdollisimman tarkasti, että mitkä vaunut voisivat olla ja jos te osaisitte kertoa.
-Runko ei ollut mikään perus, kuten monissa 'hyökkäysvaunuissa' (emmaljunga, brio, teutonia...)
-Edessä isot kääntyvät etupyörät. Eivät ollut 360 astetta kääntyvät
-istuin osan saa käännettyä ilmeisesti, kun lapsella oli kasvot työntäjään päin.
-en nähnyt, että olisi ollut heittoaisaa.
-teleskooppiaisa
Muuta en osaa kertoa, mutta ehkä joku osaisi minua vähän edes valaista. Ja sitten jos olet työnnellyt ehdottamaasi vaunua, niin kerro ihmeessä kokemuksia vaunusta, jos on.

Minulla tuli heti mieleen i'coo paek 4 ait ja nämä meillä onkin. Ovat aivan ihanat ja varsinkin ne kääntyvät etupyörät. Istuinosasta ei sen kummempaa kokemusta vielä ole, kun meillä on nyt se vaunukoppa käytössä. Mutta itse voin suositella kovasti. Eivät ole perus tylsät vaunut.

Olisko Brio SING, ei normi brion näköiset! Ihanan KORKEAT ei tarvii tihrustaa lattiatasolle että näkee vauvvelinsa = )
JA IHAN MIELETTÖMÄN IHANAN KEVYET TYÖNTÄÄ!!! (oli huollossa yli 1kk ja sillävälillä varakärryt ja oli todella tuskaista kärräily, raskasta ja hankalaa..) käypä kokeilemassa ja katosmassa brio.fi tai vauvatalojohanna esim..

Ei ollut stokket eikä i'coot. Tosin tosi paljon i'coon näköset olivat. Molemmat noista uusia tuttavuuksia. Ovatko stokket pelkät kaupunkivaunut, vai pääseekö esim. pururadalla eteenpäin?

Alkuperäinen kirjoittaja "kahta en vaihtais..":
Olisko Brio SING, ei normi brion näköiset! Ihanan KORKEAT ei tarvii tihrustaa lattiatasolle että näkee vauvvelinsa = )
JA IHAN MIELETTÖMÄN IHANAN KEVYET TYÖNTÄÄ!!! (oli huollossa yli 1kk ja sillävälillä varakärryt ja oli todella tuskaista kärräily, raskasta ja hankalaa..) käypä kokeilemassa ja katosmassa brio.fi tai vauvatalojohanna esim..

Ai oli huollossa ja silti hyvät? Just... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja "kahta en vaihtais..":

Ai oli huollossa ja silti hyvät? Just... :D

no renkaan kiinnityksessä joku häikkä, satiin uusi runko! kaitpa kaikilla voi tulla joku vika?

http://www.mutsy.nl/products/urban_rider/options Ovatko tälläiset? Täyttää kaikki sinun kriteerit muuten paitsi ei ole kääntyviä etupyöriä, vaan taittuva akseli. Näitä olen itse ihaillut netistä, mutta en ole vielä löytänyt, että missä päin näitä suomessa myydään. Jos joku tietää, nii kertokaa. Lähden sitten pikimiten kokeilemaan, jos kauppa on pk seudulla.

Mutsyt ne taisi olla. Missä niitä myydään? Tietääkö kukaan? Olisi ihana päästä työntelemään. Taidan käydä myös kokeilemassa i'coo merkkiäkin. Entäs tuo quinny merkki? Missä päin niitä myydään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.mutsy.nl/products/urban_rider/options Ovatko tälläiset? Täyttää kaikki sinun kriteerit muuten paitsi ei ole kääntyviä etupyöriä, vaan taittuva akseli. Näitä olen itse ihaillut netistä, mutta en ole vielä löytänyt, että missä päin näitä suomessa myydään. Jos joku tietää, nii kertokaa. Lähden sitten pikimiten kokeilemaan, jos kauppa on pk seudulla.

Punavuoren Peikossa ei taida olla Urban Ridereita mutta joitain muita Mutsyja löytyy. UR:ta myydään Tampereella (Bella Bambina) ja Raisiossa (Baby1), molemmilla nettikaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutsyt ne taisi olla. Missä niitä myydään? Tietääkö kukaan? Olisi ihana päästä työntelemään. Taidan käydä myös kokeilemassa i'coo merkkiäkin. Entäs tuo quinny merkki? Missä päin niitä myydään?

http://www.mutsy.nl/stores/Finland