Hae Anna.fi-sivustolta

Mitkä rusketuspillerit tehoaa?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä teekippo, 18.05.2006.

1. teekippo Vierailija

Mitkä rusketuspillerit tehoaa parhaiten teidän kokemuksenne mukaan?

2. Jasmine Vierailija

Imedeen Tan Optimizer. Hintaa on moninkertaisesti karoteenipillereihin verrattuna, mutta hyväksihavaittuna ostan noita joka kesä!

3. vivida sun Vierailija

tehoaa tosi hyvin ja antaa sisäisen uv suojan kaiken muun lisäksi, n.20e 60? kpl paketti

4. teekippo Vierailija

Vivida ja Imedeen... Mutta kumpi parempi?

5. teekippo Vierailija

Imedeen tosin näyttää olevan paljon kalliimpaa...

6. Jänö Vierailija

Oma mielipteeni on Imedeen. Ehdottomasti. Vivida ei toimi (ainakaan minulla) yhtä hyvin.

7. Minni Vierailija

Minua kiinnostaa vain niiden ""värjäävä"" teho, ei aurinkosuoja. Antavatko siis oikeasti sävyä iholle?

8. teekippo Vierailija

Hmm. Ehdin jo tilata Vivida sun:ia... Voinko tehdä niin, että syön sitä 2kk ja sen jälkeen siirryn käyttämään Imedenia? Alkaako se vaikuttaa sitten heti vai joskus 4vk kuluttua? Tiedossa yli vuosi aurinkoa...

9. minä Vierailija

Moi teekippo,

luin jostain toisesta viestistä, että olet lähdössä Oseaniaan päin. Siinä viestissä kai puhuttiin solariumista... no kuitenkin, itse vietin ""vain"" 4kk asuen Malesiassa ja kyllä siellä 30-40 asteen helteissä tarttuu aurinko ihan ilman mitään pillereitä. Ja ihan parissa päivässä tarttuu sellainen rusketus, joka vastaa jotain solariumrusketusta. Neuvoni on siis, että älä turhaan stressaile tuosta ruskettumisesta kun se tulee kuitenkin niin automaattisesti siellä. Neljässä kuukaudessa musta tuli kaakaopapu, ja ihan varmasti suhunkin tarttuu vuodessa oli ihosi minkälainen tahansa. Tuon reissun jälkeen olen suhtautunut aika eri lailla ruskettumiseen, ennen oli välillä väkisinkin auringossa suomessa kesällä että saisin vähän väriä, ja tuolta kun sai niin syvän rusketuksen niin on tuntunut aina vähän tyhmältä sellainen väkisin kärsiminen... tottakai auringossa loikoilu vähän aikaa on kivaakin.

Niin ja näkökulmaa antoi myös vähän se, kun Malesiassa, Thaimaassa ja Singaporessa myydään valkaisevia kasvovoiteita, paikalliset kun haikailee maidonvaalean ihonvärin perään. Siellä tuli tytötkin kaduilla koskemaan meidän ihoa ja kommentoi, miten kaunis se on. Ja Singaporelaiset kulkee kaduilla suojaten kasvonsa auringolta sateenvarjolla, sanomalehdellä tai jollain vaatteella, ettei saisi yhtään rusketusta..

No mutta mun pointti nyt ei ole se, että on tyhmää haluta ruskettua kun tummaihoiset haluaa vaalentua, vaan se, että paikan päällä saat ihan varmasti upean rusketuksen ja parissa päivässä saavutat värin jonka täällä saisit solariumilla..

10. teekippo Vierailija

Yeah tiedän että etelässä saan sitten ruskean ihon, mutta unohdin vissinkin mainita että lähden sinne vasta syksyllä ;)
    Yli vuosi kesää: ensin Suomen kesä, sitten etelään...

11. jepjep. Vierailija

12. Elli Vierailija

Rusketus näyttää tietysti nätiltä nuorilla, mutta vanhentaa todella - puhumattakaan syöpäriskistä.

Tavoittelit täydellistä kauneutta teekippo tuolla toisessa ketjussa. Ystäväni vietti vuoden ""vain"" Rodoksella parikymppisenä ja oli muutenkin niihin aikoihin kesäisin tosi ruskea. Nyt reilu kolmikymppisenä näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

13. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari