mitö mun pitäis tehä et nää menis kaupaksi

Eip o.
Mut voihan se johtua siitäki että joko näitä ei ole "löydetty", tai sitten niitä on tusinakaupalla joka suunnassa.
Tai sitten jos kokeilisit myydä ne erikseen?
Mahdoton vastata, mut mä tykkäsin tuosta luurista. Mul se ei vaan kestänyt kuolaa. :D

No nuo nahkatossut luulis menevän paremmin kaupaksi taas syksyn tullessa (joo, oli ne siellä jo viime talvena, mutta aina tavara ei kohtaa ostajaa juuri oikeaan aikaan ;) ), ja se villakankainen hattu myös voi olla enemmän syksytavaraa.

Ootko kokeillu puhelimia erikseen? Jos ei kellään oo tarvetta kahdelle?

Tuota "tukkijätkän" pukua vois mainostaa jotenkin erillalailla, jos tuo ei ole myyvä otsikko. Hyvännäköiset vaatteet, kumma etteivät mene kaupaksi! :/

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Eip o.
Mut voihan se johtua siitäki että joko näitä ei ole "löydetty", tai sitten niitä on tusinakaupalla joka suunnassa.
Tai sitten jos kokeilisit myydä ne erikseen?
Mahdoton vastata, mut mä tykkäsin tuosta luurista. Mul se ei vaan kestänyt kuolaa. :D

mie en yhtään tiiä mitä niistä osais erikseen pyytää ja multa jopa kysyttiin et myynkö erikseen.... vastasin että myyn, mut sit ei kuulunukaan enää mitään :(

nasukansilla on ainakin liian korkea hinta(mukaan lukien pk:t)
muuten on ok hintaset..
mut ehkä ne ei oo sitä hotinta hottia niin ihmiset ei kahtele?
tiedä sitten..ehkä syssymmällä menis paremmin kaupaksi..

No ainakin tuosta kaukalosta täytyy sanoa että ihan liikaa pyydät. Meillä on samanlainen, samana vuonna ostettu, 2 lapsella ollut eikä siitä kyllä kymppiä enempää ilkeä pyytää, on kaiken hyvän lisäksi niin huonon mallinen kaukalo ettei oo tosikaan!! Siis aivan liian syvä ja vauva känöttää ihan kasassa siellä pohjalla. Varmasti maailmankaikkeuden surkein kaukalo.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
No nuo nahkatossut luulis menevän paremmin kaupaksi taas syksyn tullessa (joo, oli ne siellä jo viime talvena, mutta aina tavara ei kohtaa ostajaa juuri oikeaan aikaan ;) ), ja se villakankainen hattu myös voi olla enemmän syksytavaraa.

Tuota "tukkijätkän" pukua vois mainostaa jotenkin erillalailla, jos tuo ei ole myyvä otsikko. Hyvännäköiset vaatteet, kumma etteivät mene kaupaksi! :/

keero mulle joku myyvämpi nimitys... ku meän pikkumies näytti ihan tukkijätkältätuossa puvussa (ku herra ei oo mikään hoikka poika :heart: )

Alkuperäinen kirjoittaja miska:
No ainakin tuosta kaukalosta täytyy sanoa että ihan liikaa pyydät. Meillä on samanlainen, samana vuonna ostettu, 2 lapsella ollut eikä siitä kyllä kymppiä enempää ilkeä pyytää, on kaiken hyvän lisäksi niin huonon mallinen kaukalo ettei oo tosikaan!! Siis aivan liian syvä ja vauva känöttää ihan kasassa siellä pohjalla. Varmasti maailmankaikkeuden surkein kaukalo.

ei meillä ainakaan oo könöttäny kasassa pohjalla, siihenhän on ne supistajat... ja tuo on se hinta mitä mulle siitä tarjottiin, mut sit mies oli tuumannu et ostavat ihan uuden ;)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nasukansilla on ainakin liian korkea hinta(mukaan lukien pk:t)
muuten on ok hintaset..
mut ehkä ne ei oo sitä hotinta hottia niin ihmiset ei kahtele?
tiedä sitten..ehkä syssymmällä menis paremmin kaupaksi..

mun piti itseasiassa laskee hintaa nyt, mut unohtu... meinasin sit seuraavaksi kerraksi laskee

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

keero mulle joku myyvämpi nimitys... ku meän pikkumies näytti ihan tukkijätkältätuossa puvussa (ku herra ei oo mikään hoikka poika :heart: )

Harmi kun nuo meidän miehet on samassa kuussakin syntyneet ettei mahu meillekään enää nuo vaatteet ;) Nuo olis ihanat. No jos ne on vielä sulla tammikuulla myynnissä ja tulee poika sukuun, niin huudan pois :whistle:

Juu mutta, kokeile ihan vaan että flanelli/ruutupaita ja samettihousut?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

Harmi kun nuo meidän miehet on samassa kuussakin syntyneet ettei mahu meillekään enää nuo vaatteet ;) Nuo olis ihanat. No jos ne on vielä sulla tammikuulla myynnissä ja tulee poika sukuun, niin huudan pois :whistle:

Juu mutta, kokeile ihan vaan että flanelli/ruutupaita ja samettihousut?

pitääpä kokeilla seuraavaksi kertaa :)

Yhteistyössä