Mittoja 3 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Meillä oli tuossa alkuviikolla 3v neuvola ja hiukkasen oli pituus hidastunut. Jokainen on toki yksilö niin kuin kuuluukin mutta mielenkiinnsota kyselen teidän 3 vuotiaiden mittoja. Meillä siis tyttönen 93cm ja 14300g. Hoitaja meinas että tulee 163-164cm "isona" eli ihan mun mittanen.

Eli kyllä on lapsissa eroa...voi hyvänen aika :heart: Ihania ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiiri:
Oho.. Meiän kohta 1v3kk on n.90 cm pitkä ja 15kg....

Iso kaveri. Meidän maaliskuussa 4 v täyttävä tyttö on 90 cm ja painaa noin 13 kg :)

Jotenkin hirmu hassua ajatella, kun tuo on mun pikkuvauva vielä kuitenkin, vähän raskas nostella mutta... :D

Mötykkä on :)Minusta on ihana, kun tuo meidän typy on niin pieni vielä fyysisesti .Meille ei tule enempää lapsia, joten nautin tilanteesta täysin rinnoin.

Iso kaveri. Meidän maaliskuussa 4 v täyttävä tyttö on 90 cm ja painaa noin 13 kg :)

Jotenkin hirmu hassua ajatella, kun tuo on mun pikkuvauva vielä kuitenkin, vähän raskas nostella mutta... :D

Mötykkä on :)Minusta on ihana, kun tuo meidän typy on niin pieni vielä fyysisesti .Meille ei tule enempää lapsia, joten nautin tilanteesta täysin rinnoin.

Onneksi meidän pienempi, typy, kasvaa ns. normaalikäyrillä. Mahtavaa kun pojasta tulee todennäkösimmin iso mörssäri niinkuin isänsä, mutta tytölle se olisi vaikeampaa olla iso... sitten myöhemmin..

teillä kans pikkuinen tyttö, meillä 5vuotias ja 107cm pitkä ja painoa 18kg, kun taas veljensä joka on 3v. on 112cm ja painaakin 19kg, yleensä ihmiset luulee noita kaksosiksi ja yllättyvät kun kerronkin lasten iät

poika oli 3 v neuvolassa 98,7 cm ja 15,5 kg

mites muuten muilla miten suostuivat niitä ns tehtäviä tekemään? meillä jäi suurin osa tekemättä ujosteli kotona sitte kyllä luetteli värejä ja piilotti kynää äidin selän taakse :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
poika oli 3 v neuvolassa 98,7 cm ja 15,5 kg

mites muuten muilla miten suostuivat niitä ns tehtäviä tekemään? meillä jäi suurin osa tekemättä ujosteli kotona sitte kyllä luetteli värejä ja piilotti kynää äidin selän taakse :laugh:

Meillä ei tyttö suostunut puhumaan lainkaan, eikä tehnyt kuin muutaman tehtävän. Nyt kävi sitten 3,5v uudelleen ja nyt homma hoituikin ihan hyvin.

Yhteistyössä