M
Miä
Vieras

Miun lehmäorkidea
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Minä tahdon noita kanssa!! Pitkän aikaa jo pitänyt noita hommata kolme kpl tuohon ollkarin ikkunalaudalle..... mitens noita hoidetaan, että pysyvät hengissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika hieno, tuli vähän vulva mieleen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Minä tahdon noita kanssa!! Pitkän aikaa jo pitänyt noita hommata kolme kpl tuohon ollkarin ikkunalaudalle..... mitens noita hoidetaan, että pysyvät hengissä?![]()
Ne on todella helppojaValoisa paikka mutta ei suoraa auringonpaistetta. Kerran viikossa kastellaan upottamalla ruukku kokonaan veteen. Lannoittaa voi jos haluaa, se olisi niille hyväksi. Lannoitetta saa kaupasta pullossa. Miulla kukkii puolisen vuotta, sitten on lepoaika saman verran ja taas kukitaan =) Ihania kavereita ja helppo hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Oi että, meidän olkkarin ikkunahan sitten ihanteellinen paikka niille, ei paista edes iltapäivä aurinko suoraan siihen![]()
Täytynee käydä ostamassa noita, kyselen sitten sulta taas täällä neuvoja![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ihan onneton kukkien kanssa, meillä ei ole ainuttakaan viherkasvia. Noihin olen kuitenkin tykästynyt mutta luullut että hoito jotain salatiedettä. Pitää varmaankin kokeilla. Yhden tuttavan mies harrastaa orkideoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ihan onneton kukkien kanssa, meillä ei ole ainuttakaan viherkasvia. Noihin olen kuitenkin tykästynyt mutta luullut että hoito jotain salatiedettä. Pitää varmaankin kokeilla. Yhden tuttavan mies harrastaa orkideoita.
Niin miäkin luulin mutta mies osti miulle pari vuotta sitten yhden ja siitä se lähti, helppoja kuin mitkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kukkakauppaan siis. Kukkakaupasta meinasin kerran ostaa feikki-orkidean mutta se tuntui niin viherpeukalon puuttumisen myöntämiseltä että jätin ostamatta. Aion nyt kyllä pari aitoa ostaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kukkakauppaan siis. Kukkakaupasta meinasin kerran ostaa feikki-orkidean mutta se tuntui niin viherpeukalon puuttumisen myöntämiseltä että jätin ostamatta. Aion nyt kyllä pari aitoa ostaa. =)
Suosittelen =) Kannattaa aloittaa noista phalaenopsiksista, ne on helppohoitoisia.