Mkä ihme mulla vois olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kun väsyttää ja väsyttä ja vatsa juilii ja pistelee menkkamaisesti, välistä oikeen vihloo. Päätä särkee ja kaikki maistuu hassulta. Ja raskaana en ainakaan testin mukaan ollut kp 24/28, eikä oireet kai niin aikasin ees alkaisi. Vähän jo huolestuttaa että mikä syöpä mulla on. Lääkärille ens viikolla.

näkyisköhän testissä noilla kp:illä oikeeta tulosta? mitä jos testaisit uudelleen sitten kun kp:t on vähintään sen 28/28?
ja ps: mulla ainakin menkkaoireet alkaa ihan hyvissä ajoin..

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
näkyisköhän testissä noilla kp:illä oikeeta tulosta? mitä jos testaisit uudelleen sitten kun kp:t on vähintään sen 28/28?
ja ps: mulla ainakin menkkaoireet alkaa ihan hyvissä ajoin..

No menkat mulla on ollu 11 vuotiaasta, eikä tähän päivään mennessä ole tälläsiä oireita ollut. Oikeen kunnolla vatsaa vihlasee, jos vaikka nopeampaa nouseekin. Tuntuu sellanen jännä paine. Voihan se olla joku kystakin kai.

ollu samaat oireet 5 päivää, imetän, vauva 8kk eikä ole kertaakaan ollut vielä menkkoja. Odotan et alkaako ne vai mitä tämä on. Ehkäisyä käytän, et raskaana en kaiken järjen mukaan voi olla. Huono olo, heikottaa, väsyttää, tekis mieli oksentaa, maha on välillä kivikova ja taas helpottaa ja pian alkaa alusta

Yhteistyössä