MLLn kirpparista kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
Ekaa kertaa ilmoittauduin myyjäksi MLLn kirpparille.Näissäkin monia käytäntöjä ja toki tulee sitten tarkemmat ohjeet,mutta kertokaa silti miten teidän alueen MLL toimii kirpparilla...

Myyjien ei siis tarvi olla paikalla,MLL kirppari-ihmiset hoitavat kirpparin (tiedän,vapaaehtoisia tarvitaan ja leivon sinne,muihin hommiin en pienten lasten takia ehdi)

Myyjät vievät tavarat ed.iltana?
Myyjät "laputtavat" tavaransa? Eli hinta ja myyntinumero, tarviiko tuotteesta tietoa?
monta prosenttia MLL ottaa hinnasta?
Saako rahat sitten käteisenä vai tilille?

Mll mainostaa kirpparia, jakaa myyntipaikat ja huolehtii muutenkin kaikki käytännön asiat. Myyjät laittavat tavaransa esille ja myyvät itse. Lopuksi mll huolehtii paikan siivoukset jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä...;28168399:
Mll mainostaa kirpparia, jakaa myyntipaikat ja huolehtii muutenkin kaikki käytännön asiat. Myyjät laittavat tavaransa esille ja myyvät itse. Lopuksi mll huolehtii paikan siivoukset jne.

Meillä myös näin.
Monimutkaiselta kuulostaa järjestäjien kannalta, jos menetellään niin kuin ap kertoi.

Tapiolassa on ap:n mainitseman kaltainen systeemi, olen siellä käynyt monen monta kertaa mutta empä ny jaksa muistaa lukeeko lapussa muutakuin hinta ja myyjän numero. Kivahan se olisi että lukisi mikä tuote on kun muuten lappuja on luvattoman helppo vaihtaa. Tuonne mun mielsetä tavarat pitää viedä hyvissä ajoin että talkoolaiset ehtii ne lajitella koon yms perusteella

Yhteistyössä