Mnusta aivan ihana lahja anopilta,toinen miniä nyrpisti vaan nokkaa:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehh

Vieras
Anoppi oli vanhoita kankaista kylläkin ommellut tyynyn päällisiä,ja lakanoita ... antoi meille miniöille lahjoiksi sellaisia. minusta aivan ihania,ja vielä senkin takia että anopilla ei ole yhtään ylimääräistä rahaa,kun oli vasta onnettomuudessa,eikä ollut vakuutusta niin joutu itse korvaan kaikki. miehen veljen akka ei ottanut edes lahjaa kotiin mukaan ei tykännyt ,mulle vaan koko illan haukku ja sätti kuinka tyhmää ja ällöttävää on antaa vanhoja riepuja lahjaksi:O. minusta nuo on kivoja:) ja olihan ne pesty ja silitetty. oli tehnyt mm.vanhoista verhoita:)

Tästä jälleen näemme, kuinka ihmiset ovat vaativia ja kaiken pitäis tulla uutena ja hienona, vaikka kuitenkin just heidän mielestään kierrätys on loisto juttu - pyh.
Jättikö siis sinne anopille ne lahjat? Ilkee miniä :( Toivottavasti sinä muistit anopin ideaa kehua ja hyväksi kiitellä :)

eikun me oltiin meillä kaikki ja pukki kävi täällä,miniä muka unohti nuo anopin lahjat tänne:D tottakai minä anopin persettä nuolen että tykkää minusta enemmän ;)

Yhteistyössä