Mocca master -apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mrs Nobody

Jäsen
28.04.2007
865
0
16
Minkälainen kahvinkeitin olis tuo? Mammuttimarkkinoilla näkyy olevan 99 ?. Värinä mainoksessa lukee hopea, mutta mä oon nähnyt kultaisiakin...ainakin muistaakseni. Onko eri väriset eri mallia tai jotain? cittarin sivuilla olis mainoslehtinen mistä sen näkee, mutta mulla ei ainakaan toi lehtinen aukee ollenkaan.

Eli voisikos joku auttaa, kiitos!

Moccamaster on ihana, paras ja ainoa oikea kahvinkeitin!!!!!

Meillä on kullanvärinen kahdella katkaisijalla, maksettiin 99e muinoin siitä - se sekoittimella oleva on kalliimpi.

Muuta en osaa kertoa.

mulla on perintönä..no siis ennakko perintö =) vanhemmilta saatu mocca master sellanen yks pannullinen ja kullanvärinen..se on ostettu joskus 90luvulla ja viel pelaa.pannu pn vaihettu ku joskus tippunu latialle :whistle: ja se suodatinpaperi osa myös vaihettu mut mitään vikaa ei ole ollut...noita pannuja ja suodatinpaperiosia saa ainakin ihan hyvin jos haluu vaik vaihtaa ku kuluu tai haalistuu :D

En viitti etsiä mainosta, muttayleesä toi 99e malli on se, jossa suodatintöttörö vaan seisoo pannun päällä. Se, jossa on "teline" suodatinta varten ja tippalukko, maksaa parikymppiä enemmän.
Minusta olis rasittavaa semmosen irtosuodattimen kanssa.

Mä en saa tota mainoslehteä näkymään: http://www.citymarket.fi/page.php

Mutta postissa tulleessa lukee näin:
Moccamaster K741 kahvinkeitin
tilavuus 1,25 l (10-15 kupillista)
teho 1520 W
täyden pannullisen suodatinaika n. 7 min
liitojohdon pituus 1,5 m
takuu 5 v
hinta 99 ? (normaalisti 119 ?)

Suodatintötterö mun mielestä vaan seisoo siinä pannun päällä, kuvasta päätellen.

Uskaltaiskohan tuon nyt sitten hakea isänpäivälahjaksi miehelle. Mä en ite juo kahvia, joten siksi näin idiootteja kysymyksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Mä en saa tota mainoslehteä näkymään: http://www.citymarket.fi/page.php

Mutta postissa tulleessa lukee näin:
Moccamaster K741 kahvinkeitin
tilavuus 1,25 l (10-15 kupillista)
teho 1520 W
täyden pannullisen suodatinaika n. 7 min
liitojohdon pituus 1,5 m
takuu 5 v
hinta 99 ? (normaalisti 119 ?)

Suodatintötterö mun mielestä vaan seisoo siinä pannun päällä, kuvasta päätellen.

Uskaltaiskohan tuon nyt sitten hakea isänpäivälahjaksi miehelle. Mä en ite juo kahvia, joten siksi näin idiootteja kysymyksiä...

ihan varmasti uskallat, on tosi hyvä keitin. =)

tosiaan se jossa sekoitin ja suodattimelle oma teline on sen 20-30 ? kalliimpi.

Yhteistyössä