Modeja paikalla, hassu kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Kun täällä palstalla on joku ottanut nikikseen Ap,niin rikonko nyt sitten sääntöjä jos käyttää jossain ketjussa tuota ap-sanaa tarkoittaen alulle panijaa(eikö se sitä suunnilleen tarkoita?) Siis eikö sääntö ole ettei toisen nikillä saa esiintyä?

Itseasiassa musta on vähän hassua, että rekattua nimimerkkiä pystyy käyttää harmaanakin. Mä oon aina ajatellut, että rekisteröitymällä rekisteröin myös nimimerkkini vain omaan käyttööni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Itseasiassa musta on vähän hassua, että rekattua nimimerkkiä pystyy käyttää harmaanakin. Mä oon aina ajatellut, että rekisteröitymällä rekisteröin myös nimimerkkini vain omaan käyttööni.

no niimpä.

muttaku ei oo kirjautumispakkoa niin järjestelmä ei osaa erotella kirjautumattomia ja kirjautuneita :/

niinhän sitä luulis.

No näinpä. Musta toi on tosi outoa, ja ärsyttävääkin. Mikäs modejen kanta tähän asiaan, miksi näin?

Toisten nimimerkkejä ei saa käyttää, se on jo säännöissäkin.
Ja siihen puututaan tarpeen vaatiessa mutta asialle ei mitään erityistä kuitenkaan voida tehdä koska tämä on vapaa keskustelupalsta jossa on sekä rekkautuneita että rekkautumattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä muuten en ole saanut takaisin laita nimimerkki savanna,oli kirjoitettu että se nimimerkki on varattu?Eli en voi sitten saada sen takas? =)

Et saa vielä sitä takaisin, siinä on sellainen 'suoja-aika' aina olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
ei, kun nimenomaan kaikki ei tajua mitä toi ap tarkoittaa... voi tulla hyvin vakavia väärinkäsityksiä!

Kun aikoinaan aloitin palstailun en oikeasti heti älynnyt mitä ap tarkoittaa :ashamed: Sama oli yv:n kanssa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
ei, kun nimenomaan kaikki ei tajua mitä toi ap tarkoittaa... voi tulla hyvin vakavia väärinkäsityksiä!

Kun aikoinaan aloitin palstailun en oikeasti heti älynnyt mitä ap tarkoittaa :ashamed: Sama oli yv:n kanssa :snotty:

mut kun täällä aina joku luulee, että kaikki AP:t on yksi ja sama ihminen?

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:

mut kun täällä aina joku luulee, että kaikki AP:t on yksi ja sama ihminen?

No tää ei kyllä tulisi toimimaan et kiellettäisiin käyttämään ap lyhennettä, ymmärrättehän te..