MODERAATTORIT HOI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mä en oikeestaansa ymmärrä tän palstan touhua enää..

Täällä ei hyväksytä et mainitsee omistavansa kissanpentuja joita on valmis luovuttamaan ja ilmeisesti kaikenlaiset kyselyt jostain kamppanjoistakin on nykyään kiellettyä..

Mutta silti täälä saa aivan vapaasti kirjoitella "läskeistä rumista lapsista" ja haukkua ulkomaalaisia ties miksikä..lue: En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan :( -ketju..

Musta kun näitä alla olevia ohjeita vilkaisee, niin nää ei kulje ihan käsikädessä.. rasismi tällä palstalla kukoistaa joka päivä.

Ohjeita keskustelijoille

1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
2. Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
3. Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
5. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
6. Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
8. Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
9. Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Pitäskö ohjeita muuttaa tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

Et ymmärrä suomenkieltä? muoks jos tuota nyt voi kieleksi kutsua..

On se niin mukava, kun kaikkensa yrittää tehdä ja mitään muuta et saa kuin kakkaa niskaan.

Loistava päätös tälle illalle, kiitos.

niin ja vastasin sulle modejen nostoon.

kiitti pinki kun vastasit siihen.
Mä en just nyt keksinyt millä muotoilla asian niin et ymmärrettäisiin.
Ja Pikku Miille kiitokset eri kivoista hyvin rakennetuista kommenteista, piristi iltaa kummasti.
Kiitos, ymmärretään me Suomen kieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

On se niin mukava, kun kaikkensa yrittää tehdä ja mitään muuta et saa kuin kakkaa niskaan.

Ja Pikku Miille kiitokset eri kivoista hyvin rakennetuista kommenteista, piristi iltaa kummasti.

Anteeksi nyt kamalasti mutta mua suututtaa nuo rasistiset jokapäiväiset ketjut, joihin ei puututa jostain syystä.. Ja tuo suomenkielen ymmärrys epäilytti siinä kohtaa kun Pinki kirjoitti ketjuun vain WAS?

No ensinnäkin, me ei olla täällä 24/7 vaan oman elämämme ohessa, vapaaehtoisina ihmisinä jotka yrittävät edes jotenkuten pitää palstan siistinä.
Toisekseen, jos te huomaatte jonkun ketjun mitä olisi syytä moderoida, linkittäkää se tuonne nostoon tai laittakaan yv:tä moderaattorit nikille.
Komanneksi, myyminen/ostaminen yms on ollut kiellettyä mitäs nytillä jo ties kuinka kauan. Ennen se hoidettiin kirpparilla, nykyään markkinoilla tai vaihtoehtoisesti kirppis kerhossa. Mitä tulee närkästykseen kaikenmaailman kamppanjakeräilystä on niiden vaihto yms kielto tullut ylläpidolta.

Ja mitä taas tulee ketjuun "En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan", niin kamalan paljon helpompi olisi lähteä sitä moderoimaan jos siihen olisi suora linkki eikä pelkkiä vihjauksia että voisitte muuten mennä ja tehdä sille jotain.
No, mutta menen nyt ja kahlaan sen ketjun esiin, missä lie menossa onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
onko 2000 merkkiä lyhyesti kirjotettu :D

Tossa voi kaiketi maalaisjärkeä soveltaa, ei me noita lasketa et niitä on just tietyn verran.

ei en mä niin tarkottanu :D mut hassua ku siinä voi kirjottaa niinki monta :)

Noooh, on sentäs jätetty vähän varaa sille lyhyellekkin asialle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Tulipas suuri kohu.

Jännä, kuinka alkoi modeja löytymään, kun joku hyppäs yhden varpaille.

Ei pahalla.

on täällä aika monesti taustalla modeja vaikkei kirjoiteltaisikaan.
Mä teen monesti niin jos en ehdi koneella istumaan että etusivu on auki ja sitä päivittelen ja katselen otsikoiden mukaan viestejä.
Sitten taas toisinaan paremmalla ajalla selailen.
Ei pahalla.

Anteeksi nyt kamalasti mutta mua suututtaa nuo rasistiset jokapäiväiset ketjut, joihin ei puututa jostain syystä.. Ja tuo suomenkielen ymmärrys epäilytti siinä kohtaa kun Pinki kirjoitti ketjuun vain WAS?

No vähän sama täällä. Ja voisihan sen kaiketi ainakin silloin poistaa, kun on huomattu? Se myös pistää silmään, että eräät tietyt nikit saavat avoimesti, ilman bannausta suoraan haukkua toisia, myös sellaisissa keskusteluissa, joihin modet itse osallistuvat.

Yhteistyössä