Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siidu:Miksei tätä voi laittaa tuohon nostoon? Haluat siis ketjulle vielä enemmän "julkisuutta" ja nostaa itsesi ylemmäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja siidu:sori, luulin että halusit poistattaa sen valokuvapinon
Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
siksipà laitoinkinmodeille viestià ettà huomaisivat (eihàn sità muuten huomaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
no mikä se ongelma on jollei kukaan sitä huomaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
just joo (elàimiin ja lapsiin kohdistuva seksi on jotenkin... varmaan ymmàrsit ) .
ok, suljetaan vaan kaikki silmàmme yhdessà.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:en mä olis huomannu koko ketjua jos ent olisi itse tuonut sitä esille
just joo (elàimiin ja lapsiin kohdistuva seksi on jotenkin... varmaan ymmàrsit ) .
ok, suljetaan vaan kaikki silmàmme yhdessà.
Kirjautuneille on näkyvissä tuossa "Lainaa"-namiskan vieressä "Ilmoita asiaton viesti"-linkki. Se lienee helpoin ja nopein tapa.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok, myònnàn mokasin, sorry. seuraavalla kerralla sitte yv:tà