Eikös se ollut niin et yhdellä nikillä samassa ketjussa tai jotain
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1240208
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1240208
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kyllä valitan samaan pinoon toisesta aiheesta. EDELLEENKÄÄN ei pysty päivittää profiilia :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kyllä valitan samaan pinoon toisesta aiheesta. EDELLEENKÄÄN ei pysty päivittää profiilia :headwall:
Palsta tökkii vähän väliä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?![]()
Se kuvittelee, että me ollaan kaikki yks ja sama henkilö. En tiedä missä sillä vippaa, kun se näkee meistä noin paljon vaivaa![]()
Sääli tuottaa sille pettymys :|
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä![]()
Joo, mä olen Norman, Bad Virgin, ruusa, fjonga ja tytsi-89. Mattitäti on sit kaikki loput palstalaiset. Paitsi Päätön ja Savanna, ne on ihan oikeita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä![]()
Joo, mä olen Norman, Bad Virgin, ruusa, fjonga ja tytsi-89. Mattitäti on sit kaikki loput palstalaiset. Paitsi Päätön ja Savanna, ne on ihan oikeita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vedä kuule jojo kaulaan, mä olen ihan ainutlaatuinen itseni :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Hauskaa että olet pari päivää sitten rekisteröitynyt kun olet baarissa kuullut että täällä on tissejä ja jo tiedät kaikki palstalaiset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vedä kuule jojo kaulaan, mä olen ihan ainutlaatuinen itseni :kieh:
Älä mua syytä, toi BV täällä on se harhainen joka kuvittelee että 6 ihmistä on yksi ja sama.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älä hitossa Norman väitä olevasi minä. (paitsi jos sulla on juustochilipähkinöitä)
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älä hitossa Norman väitä olevasi minä. (paitsi jos sulla on juustochilipähkinöitä)
ketä kiinnostaa? (paitsi sua)