Moi kaikki veronmaksajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Toivottavasti. Tuleehan rahaa sitten varmasti niin paljon, että riittää?

tulee, enemmän näin saa ku töissä käydessä

Jess, kuulostaa hyvältä. :) Pitäisköhän juhlia jotenkin? :whistle:

pari kolme kertaa viikossa terskalla on ihan normaalia loisen elämää, ja tietty päivällä ku muut painaa duunia B)

Jess, kuulostaa hyvältä. :) Pitäisköhän juhlia jotenkin? :whistle:

pari kolme kertaa viikossa terskalla on ihan normaalia loisen elämää, ja tietty päivällä ku muut painaa duunia B)

Uu jeah, pitää mennä sellaseen paikkaan jossa on pöytiintarjoilu. Että oikein kyykyttää työläistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Aijaa,mistäs sitä rahaa niin paljon saa :o Kerroppa mullekkin :p

heti kun rahasta puhutaa niin bv kärppänä paikalla...

No toki :p Mähän rakastan shoppailua ja siihen tarvitsee rahaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onneksi minä voin olla ylpeä itsestäni ja elätän itse itseni. Mukavampaa se elämä on, kun on satoja tonneja tilillä.

JMItä teet töikses ja ikäs kun _satoja__tonneja_ tililläs =)

Mutta joo kyllä mullekkin "ilmanen" raha kelpais, mutta kyllä mä töissäkin olosta tykkään :)

Onneksi minä voin olla ylpeä itsestäni ja elätän itse itseni. Mukavampaa se elämä on, kun on satoja tonneja tilillä.

Eläs nyt, kyllä tukiaisistakin karttuu, kun säästää. Voi pian tilin saldo paukkua mullakin... :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

JMItä teet töikses ja ikäs kun _satoja__tonneja_ tililläs =)

Mutta joo kyllä mullekkin "ilmanen" raha kelpais, mutta kyllä mä töissäkin olosta tykkään :)

Ei kai sitä kukaan pelkän palkan varaan heittäydy? finanssialalla töissä ja olen tehnyt sijoituksia jo opiskeluajoista lähtien myös omiin nimiini.

Ei kai sitä kukaan pelkän palkan varaan heittäydy?.

No joo, ei toki kukaan, kun monikaan ei ole edes töitä tehnyt päivääkään ja vaikka oiskin just ja just saa itsensä elätettyä, pienet on piiris :D

Kannattaa aikuisen olla mieluummin vaikka pari päivää vähemmällä ruualla ja sitten sijoittaa näin säästyvät rahat. Muuten ei ole tietä pois köyhyydestä.

Ei kai sitä kukaan pelkän palkan varaan heittäydy?.

No joo, ei toki kukaan, kun monikaan ei ole edes töitä tehnyt päivääkään ja vaikka oiskin just ja just saa itsensä elätettyä, pienet on piiris :D

Kannattaa aikuisen olla mieluummin vaikka pari päivää vähemmällä ruualla ja sitten sijoittaa näin säästyvät rahat. Muuten ei ole tietä pois köyhyydestä.

No en mä ainakaan itseeni todellakaan köyhäksi tunne vaikka ei joo satoja tuhansia tilillä ;)

Yhteistyössä