moi kertokaahan alkuraskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittää

Vieras
koska mulla vois olla la kun vikat menka alko 26-27.8

tai en tiä oonko edes raskaana eilen yritettiin ja nyt vaan odotellaan jännittää kamalasti et tuunko edes raskaax..toisin vasta eka yrittäminen mutta toivottavasti tärppäs ekalla yrittämisellä.

toisin varmaan pienet mahdollisuudet kun menkat just loppuneet mutta tänään tai huomenna uudelleen harjottelua =)

koska vois tulla ekat merkit raskaudesta? tai koska ees uskaltaa testata =) ei malta odottaa yhtään ja kuukausi muka pitäs odottaa..huoh

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Kukka ja mehiläinen?
Kuukautiskierto?
Yhdyntä? (=mies ja nainen?)
Siittiö, munasolu, ovulaatio, hedelmöittyminen, jakautuminen, kiinnittyminen?

en tajuu..
siis kai mä nyt tiän miten ne tehdään ja miten se siitä lähtee meneen..

höh luulin tätä kivaks palstaks mutta en tuu kyllä tänne kertoileen ja kyseleen mitään ei oo näyttävästi mitään järkee =(

luen tietoni sitten muilta palstoilta ja lehdistä =)

olisin vaan ihan ekoista raskaus oireista halunnut tietää kun tuo la jo selviskin jos nyt ois tärpännyt..

Alkuperäinen kirjoittaja jännittää:
koska mulla vois olla la kun vikat menka alko 26-27.8

tai en tiä oonko edes raskaana eilen yritettiin ja nyt vaan odotellaan jännittää kamalasti et tuunko edes raskaax..toisin vasta eka yrittäminen mutta toivottavasti tärppäs ekalla yrittämisellä.

toisin varmaan pienet mahdollisuudet kun menkat just loppuneet mutta tänään tai huomenna uudelleen harjottelua =)

koska vois tulla ekat merkit raskaudesta? tai koska ees uskaltaa testata =) ei malta odottaa yhtään ja kuukausi muka pitäs odottaa..huoh

minkä ikäinen olet? Ihan uteliaisuutta vain.

Jos sulla on menkat alkanut viimeksi 26.8. niin on erittäin epätodennäköistä, että olisit vielä ovuloinut. Katsos kun se ovulaatio tarvitaan raskautumiseen. Jos sulla on peruskierto n. 28-30 päivää, niin ovuloit todnäk n. puolentoista viikon kuluttua.

no pieni mahdollisuus.. mutta älä nyt mun iloa pilaa =) en ehkä oo mutta kai saan jännittää..ja jos en viä vaikka ookkaan niin meillä jätkuu kyllä harjottelut viä monen monta kertaa kyllä joku on varmaan oviksen aikoihin ja jälkeen.. ja jos ei tässä kuussa tärppää niin kuukausia on vielä monta..

oon 18v..

Alkuperäinen kirjoittaja perustietoa jännittäjälle:
Jos sulla on menkat alkanut viimeksi 26.8. niin on erittäin epätodennäköistä, että olisit vielä ovuloinut. Katsos kun se ovulaatio tarvitaan raskautumiseen. Jos sulla on peruskierto n. 28-30 päivää, niin ovuloit todnäk n. puolentoista viikon kuluttua.

osaatko sanoo tarkkaa..siis kyllä se tossa menee syyskuun puoleen väliin..huoh..eli enemmän jännittämistä..ku ei vaan millään malttas ja jaksas odottaa..

osaatko sanoo tarkkaa..siis kyllä se tossa menee syyskuun puoleen väliin..huoh..eli enemmän jännittämistä..ku ei vaan millään malttas ja jaksas odottaa..

Siitä tulee sellainen kiva rytmi, että ensin odotellaan kaksi viikkoa ovulaatiota ja sitten kaksi viikkoa kuukautisia ja jos ei tärppää, niin kierros alkaa alusta :)

http://www.vau.fi/Laskurit/Ovulaatiolaskuri/

Pitäisi tietää se sun kierron pituus.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:

Siitä tulee sellainen kiva rytmi, että ensin odotellaan kaksi viikkoa ovulaatiota ja sitten kaksi viikkoa kuukautisia ja jos ei tärppää, niin kierros alkaa alusta :)

tätä mä just ajan takaa siis kun jatkuvasti vaan tota odottelua kun ei millään jaksas odottaa tässä on nyt sit reilu viikko tai melk 2viikkoa sit siihen ovikseen ja sit taas menkkoihin..eli höh..en mä jaksa odottaa päivät menee liian hitaasti =)

[/quote] tätä mä just ajan takaa siis kun jatkuvasti vaan tota odottelua kun ei millään jaksas odottaa tässä on nyt sit reilu viikko tai melk 2viikkoa sit siihen ovikseen ja sit taas menkkoihin..eli höh..en mä jaksa odottaa päivät menee liian hitaasti =)[/quote]

Niinpä, se on tosi rasittavaa, tiedän :) Onnea yritykselle!

Alkuperäinen kirjoittaja perustietoa jne:

http://www.vau.fi/Laskurit/Ovulaatiolaskuri/

Pitäisi tietää se sun kierron pituus.

en mä taida itekkä tietää mutta n. 25-27-28 (vaihtelee)

Yhteistyössä