Moi, mä oon nyt tullu takas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijupölly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24897952]Nytkö on joku helluntaipapinketku saarnannut sirkkiksen veriruskeat synnit lumivalkeiksi ja hän voi taas aloittaa täällä uudelleen täyttämään syntisäkkiään?

Kätevää! :D[/QUOTE]

Ei kenenkään papin tartte mulle semmosia saarnailla. Kaikki, mitä olen tehnyt, pysyy joka tapauksessa. mutta ei se tarkoita, että ihan kenellä tahansa olis mua jatkuvasti oikeus syyttää ja yrittää painaa maanrakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24897974:
Ei kenenkään papin tartte mulle semmosia saarnailla. Kaikki, mitä olen tehnyt, pysyy joka tapauksessa. mutta ei se tarkoita, että ihan kenellä tahansa olis mua jatkuvasti oikeus syyttää ja yrittää painaa maanrakoon.

Ei sua tarvitse mihinkään maanrakoon yrittää painaa; sieltähän sinä alunperinkin olet ryöminyt. Tai jostain kiven alta.

[QUOTE="vieras";24899870]Ei sua tarvitse mihinkään maanrakoon yrittää painaa; sieltähän sinä alunperinkin olet ryöminyt. Tai jostain kiven alta.[/QUOTE]
Höpsistä!

mä käyn täällä nykyään aika harvoin, mutta silti just ajattelin että missähän mahdat olla ennenku huomasin tämän ketjun. Minusta on niin mukava lukea juttujasi, olet sellanen positiivinen persoona!! :)

Yhteistyössä