Hae Anna.fi-sivustolta

Moi, tiistaina tapaan 2 vuot vanhemman pojan. Se poika on 15 vuotias, ja itse olen 13 vuotias.

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä MäOonCool, 09.06.2018.

1. MäOonCool Vierailija

Eli tapaan sen pojan tiostaina, ja se pn 15 ja mä 13, eli meil on noin 2 vuot ikäeroo. Mä tapasin sen netissä, ku juttelin yhden toisen tyypin kans. Ja hän itse ehdotti sitä, ja mä suostuin näkee sen kanssa nyt sit ens viikon tiistains. Sillä hönelle ei sopinu nyt viikonloppuna, ja mul ei taas maanantaina sopinu. Joten sovittii siis tapaamis päiväksi tiistai. Me mennäö aika varmasti rannal kävelew, ja sitte viel mun luokse tai jotain sellaista siis.:ROFLMAO:

Tää on tosi kivas, sillä mul ei oo poikakaverii, ja nyt ehkä meostä voi tulla jotain. Et sillee siis.:rolleyes:

Et onks teil jotai sanomist tähän?

2. MäOonCool Vierailija

3. vanhanaikainen Vierailija

Mitä vanhemmat tuumaa, jos tuot ventovieraan pojan kotiin?

4. vierailija Vierailija

Asun yksi mutsin kanssa. Ja sitte puhuin täst munmutsin kans, no hön rupes kaikkee utelee ja kyselee. Siis kaikkee en kerro, mut valehtelin, et tää on mun kaverin kaverin tuttu, ja et me ollaa tavattu tosi monta ketaa. No sitte se paasaus loppu, ja sitte hetken pääst valehtelin jälleen et täö oli muka vitsi, et ei mul ketää oo. No, sitte netis sovittii pojan kans. Et ku silloi tiistain mun mutsi on menos samaa aikaa asioille, mut eri suuntaa. Joten mä livahdan takakautta noin 10 minsan päästä, ku mutsi on ulkona, ja menny etukautta. Ja sitten laitan tekstarin et olin kaupas hakems mulle jäätelön, ja näin mun vanhan kaverin kaverin, ja jäätiii sitte ulos sen takii sen kans, ku se asuu muls keskustassa, ja sillee. No sitte me mennää tän pojan kanssa, sitte sellatti et katotaa ympärilemme samalla ku mennää rannalle, ettei ,un mutsi huomaa. Ja sit siel on pukkareit, ja ja sit ehkä sitä.

5. vierailija Vierailija

Onko tää lomalaisten provoliini. Kyllä 12-vuotiaalla pitäisi olla järkeä päässä.

6. vierailija Vierailija

Olen 13. Eikä tää oo provo, provo näkyis.

7. vierailija Vierailija

Joo, antaa palaa vaan. Kyllä kolmetoista riittää.
    Rannalla pukkarissa voi antaa pojan vaikka pussata ja koittaa.

8. vierailija Vierailija

Joo.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus