Moi! =)
Mitäpäs mulle, jumitin taas tänäkin iltana tähän koneelle kun mies meni niin aikaisin nukkumaan. Melko tavallista arkea muuten, ei mitään ihmeempää. Paitsi että tänään tapahtui ihme. Olin kaverin ja lasten kanssa ostoksilla eikä tuo meidän nuorempi edes kitissyt kertaakaan. Yleensä se huutaa pää punaisena vähän väliä.
Etpäs varmaan tiennykään että meillä on vauveli?? Tuli eilen neiti 4 kk =) Syntyi siis marraskuun lopulla. Eli äippälomalla olen ja Jäppinen 4 v. on meidän kans kotona. Ihan mukavasti on menny. On aika helppo vauva, oikea hymytyttö! Viime kesän kerkesin tehdä kunnolla töitä...lto:n sijaisuutta. Ihan mukavaa olla kotona taas välillä, tää kun on nyt meidän viimenen vauvelikin. Nyt on takapenkki täynnä
Ihan kuin mä olisin lukenut siitä täältä joskus mutta en ehtinyt vastata ja sitten hukkasin koko ketjun. Olihan siitä aloitus täällä? Vai olenko mä nähnyt unta...
Ihana pikkuinen. :heart: Meilläkin taitaa lapsiluku olla täynnä, nyt ainakin tuntuu vahvasti siltä. Muiden vauvat on silti yli-ihania, mä olen yrittänyt tarjoutua vauvanvahdiksi kaikille tutuille ja puolitutuille. :ashamed: Kotona mäkin vielä olen, ei tuota neiti pippuria voi mihinkään hoitoon viedä. Ja mä tykkään olla kotona, onneksi mies on kotihoidon kannattaja myös.
Ai niin, meidänkin perhe on vähän kasvanut. Puolitoista kuukautta sitten meille muutti marraskuun lopulla syntynyt kissapoika.
Oih! Onnea kissa-vauvasta! Kissat on kivoja, ja kanit, mutta kun on noita allergioita,,,
Juu, taisin mä käydä täällä silloin marraskuun lopulla sen verran et ilmoittelin vauvelin syntymästä, eli et varmaan oo nähny unta Muuten en oo kyllä palstalla käynykään aikoihin, ei oikein ehdi (miksköhän? ja ei oo nyt oikein ollu mielenkiintoakaan...nytkään en jaksanu kirjautua ees. Meidän neiti on aattele jo 8v. ja harrastaa ja touhuaa kovasti jo itsekseen ja kavereiden kanssa. Nyt on innostunu hiihtämään. Eilen veti 10 km ja tänään 5 km. Ties mikä Kuitunen siitä vielä tulee Mut hyvää kevään jatkoa teidän perheelle!! Vappua jo odotellaan kovasti
Tossa tuo vetelee sylissä sikeitä. Hyvä patteri tollanen puolikarvaton kissa. Tulee aika lämmin olo itsellekin kun yli 38-asteinen kasa makaa sylissä.
Iso neiti jo teillä. Meilläkin poitsu on alkanut nyt olla vielä sosiaalisempi kuin aikaisemmin. Käy kerhossa ja leikkii sujuvasti jokaisen vastaantulijan kanssa. Ihana tapaus, rauhallinen ja fiksu. Tytöstä ei voi aina sanoa samaa. Temperamenttia on kuin pienessä kylässä mutta kiukkuhetkien vastapainoksi välillä näkyy persoonallinen hauskuuttaja myös. Söpö tyttö ja ihailee isoveljeään varauksettomasti. :heart: (Ja lyö kovaa takaisin jos tappelu tulee...)