Mitäs kuuluupi? Miten on koulut lähteneet käyntiin? Entäpä muutoin tämä syksyn arki? Me käytiin piipahtamassa Tallinnassa. Oli tosi kivaa ja vähän ostoksiakin tuli tehtyä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti loysit uudet kengat!
Voi vietävä, Tallinnassa oiskin ihana käydä...viime kerrasta kun on iäisyys :O...mutta mä ihan niin ihastuin siihen kaupunkiin, vallankin vanhaan kaupunkiin mukulakivikatuineen ja kivijalkaputiikkeineen...rakennuksien julkisivutkin olivat silmiä hiveleviä, silloin ainakin.
Mitäs - meitsi ompelee :O. Kädenjäljestä en sano mitään mutta homma sentäs etenee, wuhuu
! Paistattelemme päivää auringon lämpsässä, ihanaa. Esikoisella alkoi koulu hyvissä merkeissä, poika itse on intona - se on pääasia. Ja toivottavasti intoa riittää... Keskimmäinen korkkas eskariuransa, joten - menoa ja meininkiä, isoja juttuja ja elämän riemua
!
Heips! Meillä lapset aloitti eskarin ja tokaluokan. Ekat aamut oli kummallekin vaikempia ja sit on jo helpottanu
Itte yritän edelleen miettiä mitä oikeen haluan tehdä "isona"..kaks kertaa viikossa käyn työttömille tarkoitetulla "työpajalla", etten ihan höperöityis kotona kokonaan![]()
Minuun teki vaikutuksen Krakova. Tallinna oli mulle sellainen shoppailupaikka. Iso kauppaKarnaluksiin ehdittiin juuri ja juuri mikä tarkoittaa sitä, että eipä tullut paljoa ompelujuttuja mukaan
Mutta ensi kerralla sitten.
Ostin lähinnä kenkiä itselleni. Poika osti itselleen ne mitä oli suunnitellutkin (kuvat löytyy blogista) ja mies löysi kengät sekä pikkuinen sai lelun ja muutaman vaatteen.
Teillä on sitten lähtenyt mukavasti syksy liikkeelle. IhanaaJa kyllä se ompelukin varmasti on sellianen kuin pitääkin.
Mahtavasti siis teilläkin lähtenyt käyntiin. Löysitkö jotain muuta kivaa vaikka lompakko jäikin saamatta?
Käynpäs kurkkaamassa tässä blogiasi ja lukemassa tarkemmin mutta jo tästä sain esimakua, että kuitenkin oli kiva reissu teillä kaikilla. Ja pienikin maiseman vaihdos virkistää.
Ja mitä tohon ompelukseen tulee, niin...njoo, tilaajallensa taatusti kelpaa eli tytölleni- tuossa malttamattomana käy kurkkimassa näitä viime metrien surruuttelujani - mutta sitten itse pidän turhankin korkeaa rimaa näihin taitoihini nähden...mutta mitä enemmän tässä pääsen tekemisen makuun, niin kait tämäkin alkaa sujumaan
![]()
No mutta jotain tuliaisia ja muistoa kuitenkin....
Koulut alko hienosti, lapset on tyytyväisiä. Mies tekee ittelleen lomaa et voidaan vielä 2 viikkoo kesälomalla kunhan on sopiva hetki.
Mitäs namia ostelit?![]()
milkan suklaalevyn, Rollo pussin ja valkoista Tobleronea. En muuta.