M
Mielummin sitten kotona
Vieras
Onko kellään koekmusta ,mistä saisi edullisesti mökin ja vieläpä ihan siistin mökin?olen sellannu eri mökki vuokraajien mökkejä ja 500e/vko ei saa kuin "karseita" kuivanmaan hörskiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Pohjoisessa on mökit halpoja...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en ikinä vuokrais mökkiämme... enhän vuokraa kotiammekaan
Ihanaa on olla Saimaan äärellä, mutta jokainen ostakoot omansa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en ikinä vuokrais mökkiämme... enhän vuokraa kotiammekaan
Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en ikinä vuokrais mökkiämme... enhän vuokraa kotiammekaan
jotkut sijoittavat vuokrattaviin asuntoihin
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en ikinä vuokrais mökkiämme... enhän vuokraa kotiammekaan
Joo, mutta se on eri asia. Minun mielestäni
Kyllä minäkin voisin ostaa sijoitusasunnon ja laittaa vuokralle, mutta eihän se silloin minun kotini olisi. Mökki kuuluu minusta "omaan käyttöön" ja siksi en halua, että joku tuntematon sitä käyttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en ikinä vuokrais mökkiämme... enhän vuokraa kotiammekaan
Joo, mutta se on eri asia. Minun mielestäni
Kyllä minäkin voisin ostaa sijoitusasunnon ja laittaa vuokralle, mutta eihän se silloin minun kotini olisi. Mökki kuuluu minusta "omaan käyttöön" ja siksi en halua, että joku tuntematon sitä käyttäisi.