Molemminpuolinen diili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ville Vallaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka Omppu!
Kyllä se siitä viikonlopun kuviot tasaantuu arjen myötä, älä huoli..wirn..Olispa vaan ollut näkemässä..punanen on näet ihan nätti väri ;)
No, en sinua enempää kiusaa.
Sinullahan on tänään iltavuoro, eikö? Lähetän lämpimiä aja-
tuksia ja voimia sulle.
Ja ajatuksissani hiivin ""hoidettavaksesi"".......
Vaikka todennäköisesti olisin aika ""toivoton"" tapaus, mutta
ainahan sitä voi mielikuvitella ja vallattomuuksia ajatella.
Niin, aattelin kysyä, että onko sulla anonyymiä meiliosoitetta.
Mulla on ja voisin sen antaa, jos se sinulle sopii.
Voisi sitten jatkaa hieman ""privaatimmin""...For Your eyes
only ;)..Suukkoja
Mukava kuulla että olet selvinnyt viikonlopun vietosta kohtuu pienin vaurioin.

Muistithan käyttää kortsuja? Ovat muuten oikeesti todella pahan makuisia ja haisevatkin ikävälle. On oltava tosi nainen joka ottaa kumin jälkeen suihin...

Mukavaa maanantai ehtoota sinulle murunen... On aika kiihottavaa tietää että olet sitä mitä kirjoitat.... ei paha ollenkaan...

Iltaa herra Vallaton=)
Työn uuvuttamanan raahautunut kotia.. Joo ei ole mailia mutta sehän on äkkiä hommattu;) Tosin ompun täytyypi laittaa kotia ja sitä rataa... Että Ville on fiksukin vielä, kyllä hoitaisin saisit oikeen pesiaali hoidot.. Nyt omppu tekee arjen juttuja.. Palailee niiden jälkeen. Suukko

Hei Omppu!
Tokihan Ville kotona. Ja vieläpä Vallaton. On vain tainnut käydä niin että nimimerkkini on kelvannut muittenkin käyttöön. Kuinkahan kauan tämä ""Elovenapoika"" on liehunut nimimerkkini suojissa?
Sateisen iltapäivän jatkot näin Ville Vallattomalta........
PS. Voi sen asian supalta kertoa mullekin, lupaan etten kerro muille...

Moikka Omppu!
Työpäivä pulkassa ja kotona jälleen. Luin tuossa ""kaiman"" kirjoituksen. Eipä tietääkseni tällä ""osastolla"" ole suojattuja
nickejä, joten en nyt murhetta kanna tuosta kirjoituksesta.
Mutta jos siirrymme sinne ""meilauspuolelle"", niin vielä vähem
män haittaa. Kerro Kultasein, että mitäs asiaa sulla olikaan;)
Muiskispusuin Ville

Minua vallan mietityttää kukas nyt on se joka tämän ketjun aloitti? Sinä vai tämä vallaton? Sen vallattoman kanssa joka kertoili tuhmuuksia;) Onhan tässä ketjussa vallan näitä väliintulijoita omalla nimmerkilläkin;) Mikä on mailis laitan sulle sinne postia??

Moikka! Kyllähän se minä olin, joka sulle kuvaili yhteisiä nautintojamme= tuhmuuksia..wirn
Joo, laita tulemaan..filatrooppi@hotmail.com
Suukkoterveisin Ville

Terve vielä Ville ja Omppu!
Olen käyttänyt tätä nimimerkkiä tuolla toisaalla, en tässä teidän ketjussa muulloin kuin kerran tänään. Vapaitahan nämä nimimerkit ovat ja enempi tolla viestilläni oli tarkoitus viestittää toisaalle etten ole täällä ""liehumassa"". En halua häiriköidä ketjussanne tämän enempää.

Eipäs mitiä hätiä.. Nämähän ovat tällaisia avoimia paikkoja??
Harmi jos takiamme olet joutunut ikävään valoon.. Ihan rupesi mietityttämään että olis aikas kauheaa jos samalla nimellä esiintyisi monia samassa ketjussa;/

Nyt viesti lähti..Eihän mulla hätää, ei kukaan minuksi voi muuttua, vaikka samaa nimimerkkiä käyttäisi. Tyylin plagiointi on niin vaikea juttu, että ei se onnistu. Ainahan näitä ""jäljittelijöitä"" tälläisellä foorumilla on, mutta se falskius pistää heti silmään....Sinänsä säälittävää...

Ei sentään mitään hankalaa.
Olen huomannut joissakin ketjussa häiriköintiä siten että juuri samalla nimimerkillä mennään keskusteluun mukaan. Pyritään menemään toisten keskustelujen väliin toisen nimimerkin suojassa ja sotkemaan kaikella tapaa käytävää keskustelua.
En hyväksy sellaista. Mutta nythän ei sentään sellaisesta ollut kysymys.

Niin. Kyllähän näille foorumeille monenlaista ""hörhöä""
tiensä löytää, ja jokunen ilmeisesti saa jonkinlaisen nautinnon yrittäessään sotkea muiden kirjoituksia.
Maailmassahan on yksi asia, jonka edessä on voimaton;
nimittäin tyhmyys.
Mukava huomata, ettei siitä ollut tällä kertaa kysymys.
Kiitos lisävalaistuksesta.

Yhteistyössä