Molo kidsin tähtirukkaset, miten vedenpitävyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Jäin miettimään kun pojalla on ekaa talvea Molo Kidsin tähtirukkaset ja minusta tuntuu, että ne eivät pidä vettä luvatulla tavalla. Sisältä vuori on usein märkä.
Samaa ongelmaa ei ole ollut muissa merkeissä, joten en usko että kyse olisi esim. siitä että lapsen käsi hikoaa ja siksi vuori kastuu. Muita merkkejä meillä on mm. Reimatec+ ja Po.P.

Pitävätkö teillä ko. hanskat miten vettä?

[QUOTE="jep";23102311]Pitävät vettä :)[/QUOTE]

Eli teillä eivät siis kastu sisältä.
Taitaa olla reklamaation paikka, noissa on sitten pakko olla joku vika.

Mä olen tehnyt ihan saman huomion, että rukkaset ovat usein kosteat sisältä.
Meillä on ne lyhyempivartiset Molon tähtirukkaset.
Laitankin sinne aina alle ohuet lapaset.

[QUOTE="kahden äiti";23102372]Mä olen tehnyt ihan saman huomion, että rukkaset ovat usein kosteat sisältä.
Meillä on ne lyhyempivartiset Molon tähtirukkaset.
Laitankin sinne aina alle ohuet lapaset.[/QUOTE]

Meillä on sellaiset pidemmät.
Mutta eihän niiden pitäisi sisältä olla kosteat jos pitävät vettä? Ei muut merkit ainakaan ole.
Muuten ovat kyllä hyvän oloiset hanskat.

meillä sama onglema, mutta merkit eri eli Popilta ja ReimaTec ja niissä kostuu sisältä. Rasvil ei kostu, koska vuori aika eri tyyppinen. Olenkin jo päätynyt siihen, että lapsen käsi hikoaa ja siksi kostuvat, ne eivät vuoda, miten voisivat kun on pakkasta? Olenkin hankinnut vararukkaset joilla vuorotellaan ulkoiluja. Saa aina toiset kuivua rauhassa.

Helposti tosin voit testata rukkasten vedenpitävyyden eli laita rukkanen täteen vettä ja jos tihkuu ulos, niin se vuotaa ja tuote on viallinen.

[QUOTE="vieras";23102529]meillä sama onglema, mutta merkit eri eli Popilta ja ReimaTec ja niissä kostuu sisältä. Rasvil ei kostu, koska vuori aika eri tyyppinen. Olenkin jo päätynyt siihen, että lapsen käsi hikoaa ja siksi kostuvat, ne eivät vuoda, miten voisivat kun on pakkasta? Olenkin hankinnut vararukkaset joilla vuorotellaan ulkoiluja. Saa aina toiset kuivua rauhassa.

Helposti tosin voit testata rukkasten vedenpitävyyden eli laita rukkanen täteen vettä ja jos tihkuu ulos, niin se vuotaa ja tuote on viallinen.[/QUOTE]

Totta, noin sen voisi testata.

Tilanne on siis lähinnä sellainen, että rukkanen on ulkopuolelta märkä (lumi sulanut, loskaa) ja sisäpuoli on myös. Reimetecit eivät kastu samassa tilanteessa (käytetään näitä kahtia vuorotellen). Niissä on ulkopuoli ihan läpimärkä, mutta sisäpuoli kuiva.

Yhteistyössä