Monellako on heti ollut säännölliset menkat synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla alkoi ne vasta n. 1v3kk synnytyksestä kun imetin, imetin ja kokoajan vaan imetin :D mutta säännölliset ovat olleet juu. Melko pitkä väli, n. 32-33pvä mut säännöllisesti aina sama :wave:

Just kun on jälkivuodosta selvinnyt, onkin jo menkat kolkuttaneet ovella... Kaksi lasta ja näin käynyt molemmista. Kierto ollut kutakuinkin säännöllinen heti alusta, ja jälkitarkastusten ultrissa näkynyt että kohta ovuloi. Ja olen täysimettänyt. Eli ei anna imetys mitään suojaa mulle!

Menkat alkoi 9kk kuluttua synnytyksestä (saman tien kun imetyksen lopetin) ja ovat olleet hyvin säännölliset, eli tasan 28 päivää joka kierto. Se onkin sitten ainoa hyvä asia mitä niistä voi sanoa. Eivät ollenkaan niin kuin ennen raskautta ja kestävät todella pitkään.

No en mä ihan tällaisia vastauksia halunnut;) Kortsu nimittäin hajosi aika huonoon aikaan, joten olisi ollut kiva kuulla, että menkat tulevat aluksi harvoin... Apteekkireissu on siis edessä. Toivottavasti en oksenna joulupöytään jos katumuspillereistä tulee huonoa oloa. Että pitikin näin sattua!

Alkuperäinen kirjoittaja utelija:
No en mä ihan tällaisia vastauksia halunnut;) Kortsu nimittäin hajosi aika huonoon aikaan, joten olisi ollut kiva kuulla, että menkat tulevat aluksi harvoin... Apteekkireissu on siis edessä. Toivottavasti en oksenna joulupöytään jos katumuspillereistä tulee huonoa oloa. Että pitikin näin sattua!

kyllä, ehdottomasti apteekkiin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Mulla alkanu aina (3 lasta) menkat sännöllisenä vajaa 2kk synnytyksestä. Täysimettänyt oon aina ja tiheästi öisinkin.

Minulle oli hirveä pettymys, kun menkat alkoivat kolme kuukautta synnytyksestä vaikka täysimetin, kun kaikki lähipiirissä olivat mainostaneet, et niin kauan kun imettää, ei ole menkkoja. Hohhoijaa..

Yhteistyössä