Monelta korkkais? Monelta te? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
miten ihminen voi olla nyt niin viinanhimoinen että koko ajan pyörii vaan sidut ja viini mielessä, kun niitä nyt pitkästä aikaa kaapissa tarjolla ja mahdollisuus vetää kunnon lärvit! :D

uskaltasko jo ottaa? vielä ei ole edes päätetty ollaanko kotona vai lähdetäänkö ravinteliin, mies vei lapset anopille ja käy duunipaikalla.

viimeks olen alkoholipitoista juonut 12.10, kun käytiin kaverin 30v synttäreitä juhlimassa

oltiin pulkkamäessä aamupäivä ja lapsi nukkuu nyt (samoin mies). Pitäiskö lähtee hakemaan jotain, alko tekee jotain mieli.

Mukavaa iltaa teille! Hitsi kun saisi joskus itsekin illan vapaata..

Senkus korkkaat jos osaat pysytellä sopivassa kunnossa etkä vedä lärvejä heti =)
Mun pitää vielä pari tuntia ootella, laivalle lähetään miehen kaa kahestaan illalla..

eikö täällä kellään oo tipatonta tammikuuta menossa? no täytyy myöntää ettei kyllä itellänikään ole mut enpä oikeen muutenkaan enää oo pahemmin ottanu,ei vaan kiinnosta ja mulla tulee jo 1 siideritäki kauhee hedari.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö täällä kellään oo tipatonta tammikuuta menossa? no täytyy myöntää ettei kyllä itellänikään ole mut enpä oikeen muutenkaan enää oo pahemmin ottanu,ei vaan kiinnosta ja mulla tulee jo 1 siideritäki kauhee hedari.

No meillä oli tipaton siis. Eilen tosin jo korkattiin kun oltiin remppailemassa naapurilla (sitähän ei voi siis tehä iliman juotavaa) :D
Nyt vaan harmittaa kun ukko jo 4 tänään juonu, eli sen kyydillä en ainakaan enää kauppaan pääse (ite kun oon okeekäsivajakkikutikattiin)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no höh, mulla oli just 3.5 tipatonta kuuta, miks sen pitäs olla just tammikuu? :D

Yhteistyössä