Moneltako pph:n lapset herää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Monelta muut perhepäivähoitajat herätätte omat (alle kouluikäiset) lapsenne? Jos esim.ensimmäinen hoitolapsi tulee jo ennen kuutta hoitoon niin mihin aikaan olisi soveliasta herättää omat lapset?
Itsellä ensimmäinen tulee vasta 8 ja tyttö herää 7.30, ennen tuli poika hoitoon 6.45 ja herätin tytön vasta seitsemän jälkeen ja vanhemmat vissiin ihmetteli tätä käytäntöä koska aina kysyivät eikö "Iida" ole jo herääny.... :(

Meidän pph:n lapset heräävät yleensä samaan aikaan kun omani astuvat ovasta sisään. Siis aikasina aamuina eli 6.20. Tosin meidän lapset menee yleensä vasta klo 10 hoitoon...

Mä herätän niin, että ehtii pukea ja tehdä aamutoimet ennen aamupalaa, joka meillä syödään klo 8.00, eli noin puol kasi herättelen, jollei oo itte heränny ennemmin.

Eipä siihen sitä lasta tarvita että toiset saavat päivän vauhtiin. Eri asia olis, jos erikseen keittelist puuroa myöhemmin omalle lapselle, joka heräilis vasta pitkästi muiden syönnin jälkeen.

Meillä lapset herää aivan itse,kun kuulevat,että eka hoitolapsi tuodaan aamulla klo:7.30,niin omat lapseni heräävät siihen ja siitä sitten käynnistyy päivän työni ja loppuu siihen kun viimeinen lapsi heataan hoidosta illalla klo:19.
Meillä ei hoitolasten vanhemmat ihmettele jos omat lapseni eivät ole hereillä,kun tuovat lasta aamulla hoitoon,pari kertaa on käynyt niin.

annan omieni nukkua niin pitkään kuin nukkuvat. tää on mun työ ei lasten. perhepäivähoitajana syötän aamupalan 8.15 ekalle vauvalle sitten seuraavalle ja yleensä siihen mennessä on jo omatkin heränny että siitä vaan rivin jatkona autan syömisessä..