Monenko päiväkodissa on uima-allas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulikoijan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulikoijan äiti

Vieras
Onks tää harvinaistakin että päiväkodissa on uima-allas, jossa lapset pääsee välillä käymään? Mä en ollut ennen kuullutkaan ja nyt meidän kunnallisessa päiväkodissa sellainen on. Aivan ihana juttu :)

Ja te keillä on, onko lapsilla tapana pitää uimapuku päällä vai uivatko alasti?

Meidän pojan päiväkodissa Espoossa on pieni uima-allas, kakis lasta pääsee kerrallaan omalla vuorallaan pulikoimaan ja uimahiusut/puku päällä ihan kuin uimahallissakin.

Mä tiedän Lahdessa parikin päiväkotia missä on uima-allas/poreamme ja molemmissa on myös sauna. Ja näitä käyttävät säännölisesti :D Eli eivät ole vain koristeena ja tavaran säilytystiloina.

Hieno uima-allas jep jep... Espoolaisessa päiväkodissa ja montakohan kertaa olen sanonut ettei omani sielä ui... Joka kerta uimisen jälkeen meillä on MATOJA! Kuka idiootti on edes keksinyt kyseisen homma päiväkotiin... Vedessä ei käytetä mitään myrkkyjä kuten uimahallissa... Ihan kraana vettä ja ilman vaatteita sielä pulikoivat ja jopa ilman vanhempien lupaa! TODELLA MAHTAVAA! Ainakin itse koen että kyseinen allas voitais vaikka räjäyttää!

Kyseinen persongelma så bra som möjligt för ALLA Svensk-talande... Bra bra bra! Ei käy kateeks Rouva Ruotsinkielinen...

Meidän päiväkodissa ei edes ilmoita tälläisista pulikoinneistaan... Inhottaa vaan... Uisivat vaikka samassa kuralätäkössä kyllä semmosessakin joku koppanainen ui syömässä näitä matosia... :( Ja kai sitä voisi silloin laittaa jonkin uikkarin lapselle mukaan sinne...

Sekä ruotsinkielisille jos omani ui niiden seassa... Ja mielellään laittaisin omani myös sukelluspukuun... Tai jos ilmoitettaisiin edes asiasta niin KIELTÄISIN! :D

Yhteistyössä