monesti täältä lukenut ja hirvitellyt kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahn

Vieras
joidenkin miehet ryyppyreissuilta jää soittamatta yms. johonkin yöksi.nyt oma mies on jossain.Ei vastaa puhelimeen.lähti yöllä pyöräileen luultavasti kaverilleen ja ei nyt vastaa puhelimeen eikä kaverikaan.mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä.huolestuttaa jos jotain on pian tapahtunut.tiedossa on että mies juo itsensä umpitunneliin toisinaan ja on sammunut kavereilleen ennenkin mutta aina on ollut selviö että tulee kotia yöksi jollakikeinoin.

Kyllä mäkin olisin huolissani. Ei niin kännissä saa olla, ettei pysty olinpaikkaansa ilmoittamaan. Toivottavasti mies löytyy ehjänä ja toivottavasti sillä on vuosisadan krapula :kieh: .

mä en kattelis päivääkään miestä joka ei tuu kotiin baarireissulta, tai edes ilmottais jäävänsä kaverille yöks. tai sellasta joka kusee kävelykadulla eikä osaa ees päätään pitää kiinni poliiseille :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja just:
soitti.oli joutunut putkaan kustuaan kävelykadulla ja soittanut suutaan kaupanpäälle.Huh,onneksi on elävänä mutta empä tiiä jaksanko katella enään tuota.

Joskus tulee humalassa ylilyöntejä. Ei tuo onneksi niin vakavaa ollut. Toivottavasti ymmärtää katua käytöstään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä en kattelis päivääkään miestä joka ei tuu kotiin baarireissulta, tai edes ilmottais jäävänsä kaverille yöks. tai sellasta joka kusee kävelykadulla eikä osaa ees päätään pitää kiinni poliiseille :snotty:

Niin... ja yhden tällaisen mokan takia sitten hajotetaan koko perhe? Ilmankos niitä eroja tuleekin niin paljon... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Niin... ja yhden tällaisen mokan takia sitten hajotetaan koko perhe? Ilmankos niitä eroja tuleekin niin paljon... :whistle:

Ai miten niin erotaan aika heppoisin perustein? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Niin... ja yhden tällaisen mokan takia sitten hajotetaan koko perhe? Ilmankos niitä eroja tuleekin niin paljon... :whistle: [/quote

Tähän on pakko yhtyä, erehtyminen on ihmiselle luontaista!

noin minäkin uhosin,siis kuin Tirsku,etten ikimaailmassa suostuis semmosta ukkoa kattelemaan.Täälläkin sen ilmotin mustana monen monta kertaa mutta nyt kun se on omalla kohdalla niin eipä se helpolta tunnu...

Yhteistyössä