M
mitäs mieltä olette
Vieras
Siskoni taas yhtenä päivänä kysyi, että millos tuo nuorempi menee isälleen ja totesin vaan, että enpä tiedä, tuskin vielä pitkään aikaan. Minulla itselläni ei ole mitään hinkua asian kanssa, joten en ole exälle mitään asiasta maininnut, minusta ajatuksen pitää lähteä exältä itseltään ja toisekseen minusta tuo 1,5v on vielä liian pieni menemään sinne 2 viikoksi, etenkin kun ei edes isäänsä tunne, on varmaan koko elämänsä aikana nähnyt isää alta viikon verran, jos kaikki tunnit lasketaan yhteen.
Mitä mieltä muut ovat, pitäisikö minun vain ilmoittaa exälle, että otapas tuo nuorempikin välillä luoksesi. Meillä muutenkin tällä hetkellä hieman vierastetaan ja isäänsä tuo todellakin vierastaa. Isä ei ole ollut tuon nuoremman lapset elämässä koskaan mukana, erottiin jo odotusvaiheessa.
Toi isompi on isällään n. 3 kuukauden välein pari viikkoa kerrallaan, edellisestä kerrasta on jo 2 kuukautta.
Mitä mieltä muut ovat, pitäisikö minun vain ilmoittaa exälle, että otapas tuo nuorempikin välillä luoksesi. Meillä muutenkin tällä hetkellä hieman vierastetaan ja isäänsä tuo todellakin vierastaa. Isä ei ole ollut tuon nuoremman lapset elämässä koskaan mukana, erottiin jo odotusvaiheessa.
Toi isompi on isällään n. 3 kuukauden välein pari viikkoa kerrallaan, edellisestä kerrasta on jo 2 kuukautta.