Moniko teistä on joutunut luopua toiveesta saada vielä yksi lapsi? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä mies ei tahdo enempää ja nyt kun lapset on jo 5v ja 6v, niin alkaakin arki olla jo aika helppoa. Kuopuksen vauva-ajoista lähtien olen ajoittain kovastikin haaveillut vielä yhdestä, mutta miestä ei enää innosta...

Alunperin miettimme juurikin 2 lasta, mutta äitiys on niin ihanaa, että yksi vielä olisi ihana. Mies on sanonut ehdottoman EIn. Saan kuulemma hankkia jonkun muun tekemään lapsen kanssani jos niin kovin kerran lasta tahdon... :( No, niin kovin en kyllä tahdo, ettäkö olisin valmis meidän ihanaa perhettä sen vuoksi rikkomaan.

Noh, mulle vauvakuume iskee aina kun pikkulapsiaika alkaa olla ohi. On se niin ihanaa aikaa, elämän parasta ja onnellisinta <3 Meillä kun on jo 12v, 10v, 6v ja 4v lapset, niin alkaa vauvakuume taas kolkutella. Mun vaan kait täytyisi keskiä elämään nyt jotain oikeasti kivaa muuta. Noi lapset ja vauvanhoito, jännä odotus yms. on vaan aina tähän mennessä olleet se mun elämä. En keksi mitään yhtä ihanaa täytettä, mut pitäis, koska rahallisesti ja tilallisesti alkaa tää neljä olla ihan maksimi. Eikä mieskään enempää halua. Ei mua urat yms. kiinnosta. Paljon kivempi olis käydä perhekerhoissa ja muskareissa loppu ikänsä :) Perhepäivähoitajaksi en oikein voi ruveta, koska tulot laskisi hirmu paljon nykyisestä.

Nyt alan sopeutua siihen, että meillä on nämä 3 ihanaa lasta ja tähän jää. Syitä: ikää jo aika paljon mulla, hieman sairauttakin sekä olen vuoden sisään löytänyt elämääni ihania harrastuksia, joihin ei olisi pikkulasten kanssa ikinä ollut aikaa.

Yhteistyössä