Monisynnyttäjille pari kysymystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Missä vaiheessa olette tunteneet vauvan liikkeet jo ihan selvästi?
Missä vaiheessa olette joutuneet siirtyyn äitiyshousuihin ja mahallaan nukkuminen ei ole enää onnistunut?

Viimeisen kohdalla taisi tavalliset housut kiristää mahaa jo viikolla 6, toki ne olisi mahtuneet, mutta vatsa oli niin hellä oksentelusta ja kaikesta. Liikkeitä aloin tuntemaan viikolla 9. Mahallaan (ainakin osin) nukuin lähes loppuun asti.

Neljä lasta vähän yli tai alle 2v eroilla. Viikolla 15 tunsin viimeisimmän liikkeet. Ensin en uskonut olevan mahdollista, mutta siitä kun vaan voimistuivat, niin olihan tuo uskottava. Äitiyshousut astuivat kuvioihin joskus viikon 20 jälkeen. Olen aina ollut pienimahainen, joten arviltakin olen välttynyt täysin ;) Mahallaan nukkuminen ei ikinä ollut ongelma.

Viimeisen kohdalla taisi tavalliset housut kiristää mahaa jo viikolla 6, toki ne olisi mahtuneet, mutta vatsa oli niin hellä oksentelusta ja kaikesta. Liikkeitä aloin tuntemaan viikolla 9. Mahallaan (ainakin osin) nukuin lähes loppuun asti.

Viikolla 9??? Siis viikot 0-2 ei ole vielä edes hedelmöitytty ja istukka kehittyy ruskuaispussin korvaamaan viikolla 5 muistaakseni. Viikolla 9 ollaan jossakin onnettomissa millien mitoissa. Onko tässä virhe?

Alkuperäinen kirjoittaja neljä;24231164:
Viikolla 9??? Siis viikot 0-2 ei ole vielä edes hedelmöitytty ja istukka kehittyy ruskuaispussin korvaamaan viikolla 5 muistaakseni. Viikolla 9 ollaan jossakin onnettomissa millien mitoissa. Onko tässä virhe?

No oliskohan ehkä turvotusta hänellä?

Kummastakin liikkeet rv16.
Ekan kans en tarvinnut äitiyshousuja, tokan kohdalla rv20 piti hankkia työhousut kun mustat suorat ei pahemmin joustanu.

Puolesta välistä ei oo ollut mukavaa olla vatsallaan, mutta en kyllä muutoinkaan nuku vatsallani.

Mahallaan oon nukkunut oikeastaan kaikista kuudesta ihan loppuun asti. Liikkeet ekasta rv.18 sit muista n.rv15 paitsi kutosesta vasta lähempänä rv20. Housut alkanu puristaa puolessa välissä suunnilleen, loppuun asti olen osaa omista ei äitiysvaatteista käyttänyt.

esikoisesta rv18 ja kuopuksesta rv 15 aloin tuntemaan liikkeitä.
joskus rv30 aloin käyttämään äippäpöksyjä, mutta minulla oli omia housuja jotka mahtu ihan hyvin läpi koko raskauden, kun oli matalavyötäröisiä ja ylmiääräisiä kiloja minulle ei tullut ollenkaan kummastakaan raskaudesta.
tuota mahallaannukkumista en muista, mutta vikalla kolmanneksella nukuin kyllä kyljelläni.

[QUOTE="siis";24234940]Siis LIIKKEITÄ väitti tunteneensa viikolla 9. Väittäisin, että ei voi olla mahdollista millään. Vai potkiiko turvotus ;)[/QUOTE]

Kahdessa viimeisessä raskaudessa tosiaan tunsin vauvan liikkeet noin varhaisessa vaiheessa sellaisena ihanana kuplintana. Miksi ei olisi mahdollista? Onhan pienellä jo raajat siinä vaiheessa millä potkii.

Yhteistyössä