Monitoimikone Braun K3000 omistajat, jeesausta tarvitaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etukäteen kiittäen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etukäteen kiittäen

Vieras
Jonkinnäköinen pitäis nyt saada ja tuosta olisi muutama kysymys, joihin en netistä ole vastausta löytänyt...
1. Kuinka monen nestedesin pullataikinan sillä voi tehdä?
2. Pysyykö se hyvin pöydällä paikallaan "töitä tehdessään"?
3. Raastaako hyvin vai päästääkö raasteen joukkoon esim. porkkanan periä?

Muovinen tuokin on, mutta kaikki kunnolliset ovat taas turkaisen isoja. Lisäksi tässä kiinnostaa koko setin mataluus. Jos juolahtaa mieleen hyviä tai huonoja puoli ko koneesta niin saapi laittaa niitäkin oikein mielellään.

Nostan ja laitan vielä varoiksi kuvankin http://www.amazon.co.uk/PROCTER-GAMB-Braun-3000-MULTISYS/dp/B000LB1D4U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=kitchen&qid=1273582186&sr=8-1
Suomesta saa parhaimmillaan n200e.

mulla on toi!
Se on iihana kone! :)
Tohon en osaa vastata, että isoko taikina menee, mä teen pullataikinan aina käsin. Mutta kyllä litranen varmaan menee.
Pysyy hyvin, välillä joutuu oikeen nyppäämään sen irti pöydästä. Pohjassa on muutama imukuppi, halkasijaltaan ehkä 2cm, ja niillä kyllä pysyy paikallaan.
Raasteesta tulee raastetta ilman ylläreitä, ei mene raasteen joukkoon mitään raastetta isompaa.
Suosittelen kyllä ihan todella!

Meillä on juuri tuo kone ja olen tyytyväinen. Pysyy hyvin paikoillaan kovaakin lingotessaan :D Litran verran tuohon saa nestettä laittaa. Mä olen tehnyt puolen litran pullataikinoita. Se taikinakulho ei ole muovia vaan terästä. Raastaa hyvin eikä mielestäni päästele mitään isompia läpi, ne jää siihen terän päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja määää:
mulla on toi!
Se on iihana kone! :)
Tohon en osaa vastata, että isoko taikina menee, mä teen pullataikinan aina käsin. Mutta kyllä litranen varmaan menee.
Pysyy hyvin, välillä joutuu oikeen nyppäämään sen irti pöydästä. Pohjassa on muutama imukuppi, halkasijaltaan ehkä 2cm, ja niillä kyllä pysyy paikallaan.
Raasteesta tulee raastetta ilman ylläreitä, ei mene raasteen joukkoon mitään raastetta isompaa.
Suosittelen kyllä ihan todella!
Kiitos!! Mulla oli yksi Bochin jo kotona käymässä, mutta siinä tuli se tehosekoitin pönttö koko kakun päälle, ei mahtunut enää olemaan kaapin alla.

Tuossa kaikki tulee siis tuohon samaan kohtaan ton moottoriosan viereen, myös se blenderiosa. Meillä toi kone on pian 10v vanha, sain äidiltäni, kun muutin omaan kotiin. Eikä mitään vikaa koskaan ollut. Koneesta en tiedä, onko osat muovia vai mitä, mutta tuo taikinakulho tosiaan terästä ja blenderi lasia. Toi sitten, mihin raasteet esim. menee, on muovia. Ja kansi on muovia. Terät on ihan metallia.

Täytyisköhän mun raapasta ja käydä ostamassa tuo. Mistähän sitten vielä sen halvimmalla saisi. Harmi että tuo on noin muutoin ruman näköinen sillä aion pitää sen pöydällä. Mutta kaikkea ei voi saada... :-)

Voi oila, että asia on jo kunnossa, mutta joku nettokauppa t.soikkelista löytyy teräksinen kulho.
Siis braun monitoimikone k3000 varaosta googlehakuun ja sieltä sitten.

Yhteistyössä