Monta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Katariina Suuri
  • Ensimmäinen viesti
Katariina Suuri
Onko täällä ketään muuta, jolla on pakonomainen tarve hankkia aina vaan uusia ja uusia seksipartnereita, vaikka niissä jo ""saaduissakaan"" ei olisi mitään vikaa? Minua kiehtoo nimenomaan uuteen ihmiseen tutustuminen, flirttailu, valloittaminen, ihastuminen...se prosessi kokonaisuudessaan. On ihanaa huomata toisen kiinnostuksen heräävän, kun tiedän, mihin se johtaa; yleensä mahtavaan seksiin, miehet melkein ryömivät saadakseen sekstailla kanssani ja kun he pääsevät ""maaliin"", nautinnon saamisella ja antamisella ei ole mitään rajaa. Haluan myös koko ajan kokeilla uusia ""juttuja"", uteliaisuuteni seksin suhteen on suunnaton. Joitakin miehistäni tapailen säännöllisesti ja pidempiaikasesti, joitakin tapailen vain muutaman kerran, kunnes kiinnostukseni hiipuu. Mulla on pitkä lista miesten yhteystietoja, joihin voin ottaa yhteyttä aina tarvittaessa ja toki hekin kyselevät perääni.

En lupaile kenellekään mitään ja teen selväksi heti alussa, etten ole etsimässä itselleni parisuhdetta, minä haluan vain molemminpuolista ihastumista ja hyvää seksiä. Kaikki miehet eivät sitä heti usko, vaan kuvittelevat mun pään kääntyvän ajan kanssa, mutta ei se käänny. Mä vaan en osaa rakastua kehenkään, olen aina ollut tämmöinen, seksi on mulla vain seksiä ja se siitä. En mä silti ole mikään tunnevammainen ja kylmä ihminen tai epätasapainoinen, vaan päinvastoin - olen hyvinkin tasapainoinen ja elämäni on ihan kondiksessa. En vain kykene rakastumaan, vaikka haluaisinkin. Vaikka mulla olisi ollut miten ihanaa tahansa jonkun miehen kanssa, voin seuraaavana päivän sekstailla taas jonkun muun ihanan miehen kanssa ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa, syyllisyyttä tai alemmuudentuntoa. Viikon aikana mulla voi olla useita treffejä, jotka johtavat seksiin. Maksullinen nainen en ole, siitä tässä ei ole kyse. Mä vaan yksinkertaisesti saan parasta seksiä tällä tavalla, sen verran on kokemusta parisuhteestakin, että tiedän tämän oman moraalisesti tuomittavan systeemin toimivan mulle paljon paremmin. Kehtaako kukaan muu naisista/miehistä tunnustaa olevansa samanalainen ""lunttu"" tai ""pukki"" vai olenko ainoa kummajainen lajissaan...?
 
niina
Kyllä sinun laisia riittää...itse olin samanlainen ennen kuin tapasin nykyisen, maailman ihanimman miehen. Sitä ennen mulla saattoi olla seksipartnereita jopa 10 viikossa...ja 4 yössä...onpahan jotain mitä muistella vanhana :))


mitä pahaa siinä on, jos itse nauttii seksistä todella ja muistaa aina käyttää kortsua ym. Eikä valehtele miehille..
 
Katariina Suuri
Surkea on sunkin ""tietämyksesi"" hyvä Tietäjä, jos et ole ikinä kuullut kondomeista. Ei mulla mitään tauteja ole. Se on tietysti eri asia, jos muuten inhotan sua ja sen toki sallin sulle, kaikinmokomin, mutta tautiseksi et voi mua nimitellä.
 
Katariina Suuri
Niin mitä pahaa?? Kerro mullekin. Ei tässä rikota mitään lakeja tai loukata ketään. Miehet ovat kautta historian pitäneet useita naisia ja jos nainen tekee samoin, se on sitten niiiiin kamalaa että!
 
niina
Arvasin että saat tuollaisia vastauksia....täällä pyörii taas näitä siveyden sipuleita.

Nussikaa te vaan sitä ""yhtä ainutta oikeaa"" koko elämänne ja pysykää poissa Erotiikka-palstalta!
 
Mies
Aivan! Näitä jeesustelijoita sun muita täällä riittää. Itse aina toivonut että kohtaisin ihanan, estottoman mielellään varatun naisen (niinkuin minäkin) salaiseen irstaaseen seksiin! Katariinalle tsemppiä! Samoin sinulle Niina!
 
Hepsankeikka
Et ole mikään kummajainen. Minäkin ilottelin samallailla sinkkuna. Eihän se ole keltään pois mitä teet. Sain todella hyvää seksiä ja se riitti mulle. Rakastunut en kehenkään ja luulinkin ettei sitä päivää edes tule. No tuli se päivä kuitenkin ja näinkin hyvä:) Nyt voin muistella monia hyviä kokemuksia ja ajatella ettei tarvii vanhana katua kun ei tullu tehtyä sitä sun tätä;)
 
yhäjoooooooo
Ja vastaus oli juuri kuin....oppikirjasta. Kartoitat siis lähinnä miesten spontaania suhtautumista naisnais....naisten...naisten...mikseinainen...mikseinainen......kunmieskin....asiaan. Ja hykertelet vastauksia lukiessasi. Sillälailla.
 
Etsin seuraa
Hei Katariina,
olen tilanteessa, jossa minäkin haen miesseuraa, mutta en vakituista parisuhdetta, en halua sitoutua. En vain osaa lähestyä ketään, enkä osaa saada ketään lähestymään itseäni. Anna vähän vinkkejä, miten toimia, että saa miehen valloitushalun käyntiin. Haluaisin tulla valloitetuksia, mutta en vallatuksia. En ole enää discoikäinen, mutta menevä kuitenkin. Sanavalmis ja suhteellisen siisti. Kauniiksi on joku joskus sanonut; ilmeisesti hetkellisessä mielenhäiriössä.
Baaritiskit eivät ole minun juttuni.
 
Katariina Suuri
Väistämättä tulee kyllä Niina sellainen olo, ettei nuo siveyden sipulit eivät edes tiedä, millaista seksi parhaimmillaan on. Ovat kuitenkin uteliaita ja pomppivat eri seksipalstoilla ""tirkistelemässä"" ja kauhistelemassa että voi kauheaa sentään, miten kamalia asioita ihmiset tekevätkään makuukammareissaan.
 
Katariina Suuri
Hei Hepsankeikka! Kiva kuulla, etten ole ""ainoa lajissaan"", vaan että sielunsisariakin löytyy. Oletko muuten koskaan jälkeenpäin katunut sitä, että sulla on ollut paljon miehiä? Entä oletko koskaan laskenut, kuinka monta sulla on ollut? Mulla ei ole aavistustakaan määrästä, mutta paljon niitä on ollut.
 
Katariina Suuri
Hyvä Häh; toki saa olla eri mieltä, kuin minä ja Niina, mutta pitääkö käyttäytyä hävyttömästi ja olla epäkohtelias? Eri mieltä voi varmasti olla nimittelemättä ketään rumasti.
 
Katariina Suuri
Miten sellaisen käsityksen sait, että kuvittelisin oman elämäntapani olevan ainoan ""oikean""? En suinkaan ole sanonut niin, melkein päinvastoin. Minähän peräänkuulutin juuri sitä, että löytyykö muita tälleen ""omituisesti"" eläviä ihmisiä kuin minä. Jokainen eläköön omalla tavallaan ja minä omallani.
 

Yhteistyössä