Monta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Katariina Suuri
  • Ensimmäinen viesti
Manymany
Missä viipyy Katariinan niksit niiden Ihanien Miesten hakuun estottomiin seksileikkeihin? Neuvojasi odotetaan. Muut naiset kuin ei tahdo löytää yhtäkään kelvollista. Vai oliko jutut vaan juttuja?
 
Hepsankeikka
Joskus yritin laskea montako niitä on ollut mutta ei sitä pysynyt mitenkään laskuissa. En ole koskaan katunut niitä miehiäni:) Mä vaan pidin hauskaa ja nautin. Vieläkin tulee hymy kun ajattelee sitä kuinka kuumaa ja hyvää seksiä sain. Saan kyllä nykyiseltäkin mutta se on eri asia. Silloin ei tarttenut sitoutua eikä selitellä kenellekkään. Otin kenet halusin. Jos joku nyt lynkkaa mut tekemisistäni niin kandeis kokeilla eikä elää luostarissa;) Katariina Suuri nauti ja elä niinkuin itse haluat:)
 
Katariina Suuri
En minäkään ole mikään kaksikymppinen, joten tiedän kyllä, miltä sinusta tuntuu. Älä huoli kuitenkaan, jos olet jo hieman vanhempi, sillä kaikenikäisille naisille löytyy fiksua ja kaikenpuolin edustavaa seuraa. Halukkaita miehiä on markkinoilla niin valtavasti, pitää vaan poimia parhaat palat pois. Miehiä voi valloittaa ihan missä tahansa, ei tarvitse mennä notkumaan baareihin, missä vaan miellyttävän miehen tapaat, niin ei muuta kun ""vilkut päälle"" :). Naisellinen, sopivasti seksikäs, iloinen, keskustelutaitoinen, siisti ja nätti nainen kelpaa aina, joten ei muuta kuin hymyä huuleen ja flirttailemaan, usko pois, ei se ole vaikeaa lainkaan. Moni mies on kiitellyt nimenomaan iloisuuttani, positiivista asennetta ja aitouttani, miehet eivät pidä teeskentelevistä naisista. Rohkeus, terve itsevarmuus ja kokeilunhalu ei myöskään ole pahitteeksi. Niin ja jos niitä miehiä on ollut PALJON, niin sitä ei sitten kannata yleensä mainita ainakaan alkumetreillä. Toisia miehiä tosin se kiihottaa kovastikin. Onnea matkaan!
 
Katariinalle
Jos oikeassa elämässä nainen flirttailisi miehille missä ja milloinka vain niin se vetäisi miehistä JUURI ne surkimukset ja ääliöt puoleensa kuin hunaja mehiläiset. Kyllä sun Katariina pitää keksiä parempaa.
 
hanski
Moikka Katariina!

Oot ihan oikeassa. Kerran täällä ollaan, ja kukin saa elää haluamallaan tavalla, joten suurin osa ns. tiukkapipoista ei itse uskalla tehdä niin, vaan täällä jeesustelevat asiasta, eli farisealaisia.
Itse tulin just ihan kivalta reissulta, ja varsi vielä höyryää melkein namm.. Sainkin ihan hyvää kyytiä kaltaiseltasi.

Kesää Sinulle
 
Katariina Suuri
No voi hyvät hyssykät sentään! En kai minä nyt niille surkimuksille ja ääliöille flirttaile!! Tietysti katson, kenelle alan flirttailemaan, en suinkaan tarkoittanut, että kaikki 18-100 -vuotiaat miehet ovat sopivaa ""riistaa"". Naisen ei tarvitse tyytyä mihinkään surkimuksiin, koska teitä fiksujakin, ihania miehiä on tarjolla yllinkyllin. Ja sitäpaitsi en se ole läheskään aina minä, joka sen aloitteen tekee, vaan niitä iskuyrityksiä tulee kyllä miehiltäkin. En kyllä oikein ymmärrä tuota pointtiasi, että miten flirttailu vetää mielestäsi surkimuksia ja ääliöitä puoleensa...???
 
hanski
Moi Katariina!

juuripa niin, ja ihan Sinun kaltaiseltasi Naiselta, joka iski mut, tahi molemminpuolinen juttu se oli. Seksi oli tosi hyväääää...... Varmaan poikkean toistekkin hänen luonaan, mutta en jää roikkumaan.

Hanski
 
mistress
Kanssasisaria!

Sama rumba menossa täällä. En edes ala laskemaan, montako on pyörimässä samassa sopassa.
Minäkin tapailen joitain pidempiaikaisesti ja sitten on erikseen ""pikaruoka"" ;)
Kymmeneen seksipartneriin viikossa en kyllä yllä enkä haluisikaan, mutta pari-kolme on hyvä.
Seksin lisäksi tapailen joitain ihan vain (toistaiseksi) kahvin merkeissä.

Miehet todella ovat jumalaisia olentoja, parhaimmillaan petoja.

Minun eroni teihin on se, etten todellakaan ole tyytyväinen näin. Toivon joka ikinen aamu, että tämä päivä on se kun tapaan miehen joka minut pysäyttää..En tiedä syytä käytökselleni. Onhan tämä siis kivaa mutta en tajua mihin tällä pyrin. Ainakin tunnen olevani kaunis, haluttu ja himoittu. Seksi on ihanaa..mutta olo on tyhjä.

Olen 26 ja takana on yksi ainoa aito parisuhde, joka kestikin sitten vuosia. Nyt lienee aika vain elää itselleen.

 
pelimies
Olet ihana nainen. Saisipa kaltaisestasi nauttia.

Miehiähän sulla tietenkin riittää, mutta jos kaipaat uutta kokemusta, ota yhteyttä. Täällä kokenut, taitava ja kestävä urheilijapoju, joka osaa antaa sinullekin nautintoa.

ppelimies@gmail.com

ps. Myös muut samanhenkiset naiset otan ilolla syliini. :)
 
voi voi
Niinkö te mistress ja kaltaisesi todella uskotte, että se joku tulee todella joku päivä vastaan? Ette te voi luopua tuosta jatkuvan valloittamisen mukanaan tuomasta hurmasta jonkun miehen vuoksi. Turha kuvitellakaan. Sairaus se tuokin on.
 
mennyttä ja ollutta
KS, kuten olet huomannut, et ole ainoa.

Minä olin ennen samanlainen kuin sinä. Teet tietenkin sitä, mitä haluatkin. Itse en ole koskaan katunut että harrastin paljon seksiä useiden partnereiden kanssa ja leuhkin vielä sillä. Sain siitä paljon kokemusta. Ajoin takaa fyysisen rakkauden huippua. Voin sanoa ne kokeneeni. Seksi oli tosi mahtavaa. Ymmärrät varmaan omasta kokemuksestasi, mitä tarkoitan. Se, mitä olen katunut on se, kuinka rakkaudettomasti itseäni tuolloin kohtelin. Tietenkin seksi maistuu jumalaiselta vain ja ainoastaan jos siinä on rakkautta. Mutta viittä vaille voi päästä ilman rakkauttakin, ehkä sinäkin sitä haet. Hain ehkä kokemuksia huippuseksistä ja sen sain. Sitten vuosien jälkeen löysin seksiin uuden aspektin: rakkauden. Silloin seksistä tuli rakastelua. Silloin vasta pääsin tähtien taakse ja voin sanoa, että olen kokenut niin upeata fyysistä seksiä, ettei tosikaan. Mutta henkinen puoli, kiintymys, rakkaus, huolenpito ei ollut siinä mukana. Olen sitten hakenut sitä toista puolta, henkistä yhteyttä, niistä mulla muutama kokemus.

Nyt haluan yhdistää sekä fyysisen intohimon, taitavuuden sekä henkisen yhteyden. Siinä vasta haastetta. Tiedän, että se on mahdollista.

Mennyttä muistan hymyssä suin. En ole harrastanut seksiä pelkästään kotimaassani, vaan kaikkialla. MInulle ei riittänyt pelkkä partnerien lukumäärä, eksoottiset paikat, erikoiset kikkailut, tuhannet ja yhdet eri asennot, piti olla jotain erikoista. Mulla olikin yksi juttu, mutta en enää lähde sitä paljastamaan, sain sen, mitä hainkin. Kaikki pyöri niin nopeasti, etten oikein ehtinyt tajuamaankaan, että itse asiassa olin koko ajan rakkauden perässä, minä vain luulin, että se oli seksiä. Ei se ollut. Minua käytettiin lapsena seksuaalisesti hyväkseni, muistikuvat alkoivat tulla vasta kunnes olin tarpeeksi kypsä. Olen onnellinen, että en lähtenyt rajuihin S/M-juttuihin, koska niissä olisi ollut hengenlähtö lähellä. Olin täysin obsessoitunut ja addiktoitunut seksiin. Se on surullista, mutta katson kokemuksiani monelta kantilta ja olen saanut niistä paljon varmuutta, kokemuksia, havainnoinut miehiä, heidän käyttäytymistään. Tein omaa empiiristä tutkimusta miesten seksikäyttäytymisestä ja oma hillitön draivi loppui kun pääsin johtopäätöksiin.

Naisen on helppo saada seksiä.

Enää en anna kelle tahansa, tosin silloinkin valikoin hyvin tarkkaan. Harmi vaan, että ne olivat kaikki hyväksikäyttäjiä - kuten minäkin, muttei valitettavasti pysty saamaan yhtään sen enempää kuin kykenee antamaan. Onneksi olen parantunut pakkokäyttäytymisestä seksin suhteen (se hallitsi elämääni, en voinut olla ilman) ja se parantuminen tapahtui rakastumisen kautta. Helppoa ei ollut sekään, mutta opin paljon asoita taas toisesta näkövinkkelistä. Paljosta seksistä opin mm. sen, etten tyydy ihan mihin vaan seksin saralla. Kun on saanut nk. ""parasta"", ei hevillä tyydy vähempään. Olen erittäin seksuaalinen ihminen, olen kuitenkin oppinut olemaan ilman seksiäkin. Voisin hyvin kuvitella, että jos joskus olisin vakavissani seurustelemassa, niin hyppäisin sänkyyn vasta hääyönä.

Ai miksikö?

Koska tosiasia on, että kukaan mies, joka saa torttua ensi sijassa, ei pysty kunnoittamaan naista siinä määrin kuin minä nykyään osaan vaatia itseäni kunnoitettavan parisuhteessa. Mieskokemusta on kymmenistä miehistä ja typerää, mutta asia taitaa ollan iin, että akkamaisinkin mies tarttee sen saalistuksen, ei se muuten ota omakseen. Enkä mä halua mitään väliaikaista.

Irtosuhteet ovat hyviä irtosuhteina. Se, joka ei osaa ottaa niitä irtosuhteina, pelkkänä seksinä, voi polttaa näppinsä ja vaikka osaisikin, niin niissä voi siltikin polttaa siipensä.

Pakonomainen tarve johonkin voi viitata addiktioon ja epäterveeseen riippuvuussuhteeseen. ""Joku"" voi ajaa ihmisen hakemaan tietyntyyppistä kokemusta ja olipa se kokemus mikä tahansa, niin uskon, että itsensä rakastamisen nimissä voisi olla mielenkiintoista pohtia, MIKÄ ajaa ihmisen hakemaan jotain.

KS, hyvää jatkoa sinulle! Kunhan olet onnellinen, etkä aiheuta kanssaihmisille kärsimystä.


 
Vekku
Nainen jos nauttii miesten huomiosta ja
Seksi seikkailuista,niin mitä sitten
En Puolisoniani arvostele sen perusteella kuinka monta miestä on nainnut elämänsä aikana, toista sataa
Miestä on kuulemma pannut elämänsä varrella ja myös useita kertoja tämän meidän yhdessä olon aikana..

Jossain vaiheessa hän eli elämän vaihetta että
Aamulla mies pihalle ja uusi sisälle :)
Kerran oli lähtennyt sinkkuna ollessaan 3 miehen matkaan pani kaikkien kanssa koko yön, hihii oli kävellyt kuin Aku Ankka, kaikki saivat nautintonsa..

Kun tavasin hänet niin minulle ihmiset tuli sanomaan et kannattaa jättää Puolisoni väliin kuulemma yleinen HUORA.
nyt takana jo 8vuotta
Ja monia miehiä hänellä takana se on pelkkää seksiä se. Eri asia kun me Rakastelemme..

Nautin kun hän panee, välillä hän kiusaa sanomalla pane tätä huoraa :) tykkäisit vaan mitä enemmän häntä nussitaan :) sen myönnän kyllä, hän tietää sen..
 
vierailijaanniikka.
Paljon asiaa ja jokaisella oma näkökulma.
Itselläni seksuaalisuus avautui myöhään ,ja en voi muuta kun kiittää aviomiestä siitä miten olen saanut nauttia ja avartaa seksuaalista ajatusta.
Se lähti rakastelun jälkeisestä hetkestä.
En saanut tyydytystä ja mieheni kysyi haluaisiko kokeilla vieraan miehen kanssa yhdynnässä olemista.
Olin hetken hiljaa ja paljastin salaiset ajatukset.
Ehkä yksi ei pysty tyydyttämään minua.
Se pitää sun kokea mieheni sanoi.onko muuta.
Haluaisin nuoren miehen naimaan mun aivot pellolle.
Mieheni katsoi minua hymyillen kun olin ihan punainen naamaltani.
En minä uskaltaisi kuitenkaan lähteä useamman miehen matkaan.
Järjestyy mieheni sanoi.
Olimme sitten pidennetyllä viikonloppu hemmottelu reissulla Rukalla kun mieheni sanoi että nyt saunaan ja lähettää etsii sinulle sitä jumppaa.
Olin karvomassa alapäätäni kun mieheni tuli pesuhuoneeseeseen saunasta ja katsoi hymyillen.
Tee sinä sitten jos paremmin osaat.
Mieheni teki mulle ekan elämäni aikana olleen posliinin,ja sanoo että herkullisimmat alusvaatteet ja hame .. pikkarit voi jättää pois.harkitsin mutta ei kuitenkaan.
Lähdimme tanssiravintolaan ,sanoin että et päästä minua epämääräisten matlaan..mies aikoi olla kuskina koko illan.
Kuinka helposti se kuitenkin kävi ..se..se.
Eka haki minua tanssimaan..sanoin ei.
Toinen oli nuori mies ..sanoin hmm.
Ei hae uudestaan.
Haki kuitenki.
Toisella tanssilla palasin mieheni pöytään..sanoin että sillä seisoo.
Mieheni sanoi että niitä on kolme siinä sun kimppa.
Sanoin ..hullu ..ja ei ne huoli mua.
Johon mieheni että kysy ja rohkaise.
Miten?nyhtää korvaa ja kopeloi kullia ja huokailee korvaan.. siis sellaista mikä kiihottaa miestä.
Mua haettiin tanssimaan..ja naama punaisena mietin kun siitin oli kovana jalkaani vasten.en uskaltanut muuta kun huokaili korvaan ja kallistin päästäni taakse ja katsoin kysyvästi silmiin ja kuiskasi että mitä.
Poika kysyi että annanko pillua? Sanoin ehdot että kaikki kolme ja mieheni lähtee mun turvaksi.
Aikoi kysyä ..toinen poika haki mut tanssimaan ja kysyi oonko tosissani .
Sanoin että oon jos ehdot täyttyy.
Siin vaiheessa jalkani meinas pettää.
Menin poikien pöytää hetkeksi ..hetken päästä menimme poikien mökille kahdeksi päiväksi.
Ja sain kokemusta ja oli ihanaa.
Joten kyllä usein on mahdollisuus jos vaan uskaltaa hakea oikeasta paikasta.
Vieläkin yksi niistä pojista on mun rakastaja..se oli toinen mun haave joka on toteutunut.
 
Matkaaja Mellu
Olipa ihana lukea tuo edellinen viesti. Fiilistelin parin puolesta. Pidemmässä jo kymmenen vuoden hyvässäkin pitkässä parisuhteessa seksi tasaantuu ja kyllä sitä kaipaa vaihtelua. Jos joku muuta väittää, niin en usko.

Elämäni nautinnoista yksi ihanin on seksi. Minä, kuten varmasti moni muukin rohkea nainen tietää mitä haluaa ja osaa sen ottaa. Haen kokemuksia samanhenkisten kanssa seksistä ja nautin. Jälleen seuraavan kerran Kirkkonummella swingaillen helmikuussa;) Tällä kerralla lähden yksin, sillä mies jää lastenvahdiksi. Tämä nainen palaa aina palaan kotiin perheen luo ja liikun vain luvalla. Saman suon ihanalle miehelleni. On nautinto nähdä hänenkin nauttivan ja kiihottavinta on tietenkin olla yhdessä hänen kanssaan samassa illassa. En usko että oma hyvä mies vaihtamalla paranee. Eikä pimppa panemalla kulu. Näin meillä mennään. Muutaman päivän päästä saan jälleen montaa miestä saman illan aikana. Sitä odotellessa ;)
 
Jane
Onko täällä ketään muuta, jolla on pakonomainen tarve hankkia aina vaan uusia ja uusia seksipartnereita, vaikka niissä jo ""saaduissakaan"" ei olisi mitään vikaa?
Mikä sitten on kullekin monta?

Minulle riittää illassa 5 miestä, millä meikäläinen hymyilee seuraavaan bileeseen asti ;)

Tämä laji ei sovi kaikille, mutta joka harkitsee, niin suosittelen kokeilemaan yhdessä kumppanin kanssa tai miksei erikseen.

Me naiset tehdään varmaan loppujen lopuksi aika usein näitä seksiin liittyviä päätöksiä parisuhteissa eli kokeillaanko vaikka tällaista swingaamista…. Miehet voi toki ehdottaa ja haluta…
 
Viimeksi muokattu:
Master
Niin ne jotka täällä saivartelee ei ymmärrä nautinnon moni kirjavuutta. Itellä on ongelma ettei nainen kestä kuin 4-5 kertaa päivässä kun onovoimakausi päällä niin kuti ei tuu helpolla ja koko ajan seisoo
 

Yhteistyössä