Montako joulukorttia lähetit? Ja samalla hyvän joulun toivotukset kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Meiltä lähti 20 korttia tänään joulumerkeillä, muutama menee nettikorttina ja tässä on iloista joulua kaikille plussalaisille.

Mulla alkaa nyt sellanen työputkirutistus ennen joulua, että varsinaisia vapaapäiväiä ei ennen aaton aattoa ole ollenkaan, samoin miehellä... Mutta eiköhän sitä kuitenkin jossain välissä ehdi piipahtaa täälläkin, ja ellei niin ainakin joulut tuli nyt toivoteltua. :saint:

joulukortti_2007.jpg

Tuin esikoisen luokkaretkirahakeräystä ja lähetin heidän myymiään kortteja, eli ihan tavallisia kortteja tänä vuonna, mutta kivoin kuvin :xmas: 35 kpl yhteensä.

Hyvää Joulua minultakin kaikelle palstakansalle! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
40 valokuvakorttia. Kiva kortti Piipi teillä! Kiitos samoin sulle! =)

Juu kiitos kiitos, meillä oli tosiaan vaan ihan tavallisia ostettuja kortteja, koska aika ei yksinkertasesti riittänyt tekemiseen. Tuota kuvan korttia mulla oli onneksi muutamia vielä varastossa.

Postin kautta menee 50kpl ja ystäville viedään suoraan 8kpl. Askartelin kaikki, enkä toiste siihen hommaan ala.. Ensi jouluna taidetaan jatkaa edellisten vuosien valokuvasarjaa.

Lisäksi esikko askartelee omille kavereilleen.

Onko tuo jäinen Stonehenge???? =)
Ite en ole kortteja vielä tehnyt, perjantaina onkin sit kiirusta :whistle: Reilu parikyt oon aina lähettäny, nyt kyllä jätän väliin ne joista ei koskaan kuulu takas mitään... Ei ole turhan paljon aikaa askarteluun kuitenkaan :|

Yhteistyössä