Montako miestä nainen pystyy tyydyttämään kerrallaan?

  • Viestiketjun aloittaja Mika46
  • Ensimmäinen viesti
Mika46
Yksi kaverini on pannut vaimoani jo 17 vuotta kimpassa kanssani. Ystävistäni useimmat ovat olleet kanssamme sängyssä.
Olimme minun 40v ayntymäpäivänä muiden vieraiden poistuttua vaimo minä ja 5 kaveriani jäljellä niin aloimme panemaan vaimoani kimpassa.
Panimme paljaalla ja jokainen laski spermat pilluun.
Kukaan ei kestänyt pitkään ennen kuin sai siemensyöksyn. Jotkut panivat useammin kuin kaksi kertaa, itsekin panin 4 kertaa ja oli 2 muuta jotka laski neljät lastit vaimoni pilluun.
Vaimo sai ainakin 20 spermalastia yön aikana eikä ollut se joka lopetti panemisen.
Pesulla käytiin useasti kun spermaa oli niin paljon.
Minua on alkanut kiinnostaa kuinka monta panoa nainen oikein kestää?
Vaimoa säästääksemme emme pyri panemaan pitkään vaan kun alkaa siemensyöksy tulemaan niin annetaan tulla ja toinen jatkaa aivan .
kuin viestissä
Vaimo saa ykeensä pikku orgasmeja useita ennen kuin saa kunnon orgasmin jonka jälkeen pidetään tauko.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko hienompaa kuin katsella osallistuen oman vaimon saadessa muitakin miehiä pilluunsa.
Vaimoani pannaan kimpassa usein ehkä 3-4 yötä viikossa.
Meillä on 2 vakituista miestä ja yksi 19v nuori mies.
Minä suostuisin vaikka asumaan vaimoni ja parin miehen kanssa jossa vaimoani pantaisiin kimpassa ja vuorotellen.
Kerran kaverini ollessa pari vuotta ilman asuntoa hän asui sen ajan meillä ja pidetttiin hauskaa ja vaimoni oli yhteinen panokaveri kummallekin koko ajan.
Meillä oli hyvin tyydytetty nainen kun kaksi miestä pani häntä kimpassa ja vuorotellen.
Vaimo on hoitoalalla ja vuorotyössä kuten kaverimme.
Monta kertaa kaveri tuli kotiin kun itse lähdin töin.
Tuli vuoron vaihto kun vaimo meni vasta iltapäiväksi töihin niin kaveri pääsi panemaan kun itse lähdin töihin.
 

Yhteistyössä