montako miestä

  • Viestiketjun aloittaja Virpi
  • Ensimmäinen viesti
Virpi
Minua nussi kerran 8 eri miestä peräkkäin,niistä kolme kaksikin kertaa. Kaverit laukesi nopeasti ja heti sitten uusi mies pukille. Olin silloin 32 vuotias.
En tiedä,onko se Suomen ennätys,mutta ainakin Satakunnan piiriennätys se on.
Olin silloin jopa selvin päin mutta kovassa kiimassa.
Olisi kiva tietää,löytyykö naista,joka on pannut paremmaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Anelma
Valitan Virpi ei ole tuo sinun nussimisesi Satakunnan piirin ennätys, mua on nimittäin kerran pannut viisitoista ukkoo yhtä soittoo parhaimmillaan kolme kankee yhtä aikaa sisällä. Olin ihan selvinpäin minäkin. Eikä tääkään oo kuulema Satakunnan piirin ennätys oon kuullut et kallon satamassa olis pantu vielä isommalla remmillä jotain naista, kais tie.
 
sanna
18 miestä tai poikaa ja yks tyttö siis minä kaikki ainaki pari kertaa ja lisää olisin halunnu mut ku ne oli niin kännis, mä en ollu ottanu ku yhen sidun. Tuntu ihan sairaan hyvältä ja syntiseltä. Nyt parisuhtees ja saan varmaan 1 viikos keskimäärin enkä silloinkaan saa. :(
 
Soutaja
Minä suutuin kerran mieheeni kesämökillä ja lähdin soutamaan ja joiuduin erään mökin rantaan, jossa oli kaksi poikaa ja isä. Olin aikajailla humalassa ja kun pyydettiin, niin menin heidän kanssaan saunaan ja yhdessä jatkettiin juomista saunassa ja välillä käytiin uimassa.
Huomasin jossain vaiheessa, että isällä alkoi kalu muuttua puolikovaksi, jolloin kysyin, että voinko pestä tämän. Otin saippuaaa ja saippuoin kullin ja runkkasin sitä jolloin se seisoi jo juhlakunnossa. Käännyin lauteisiin päin ja pyysin häntä naimaan takaa päin. Pojat katselivat lauteilla, kun isä nai ja lopulta ruiskautti siemenet selälleni. No tietysti pojillakin oli alkanut seistä ja kysyin, että haluaisiko he ja molemmat naivat minua siinä samassa asennossa ja toisen naisedds, niin isä anoi minulle kullinsa suuhun ja kohta se taas seisoi kovana ja hän nai minua uudestaan. Näin tehtiin useampoi kerta ja aamulla soutelin takaisin nökille ja ukkokin oli silloin jo rauhoittunut ja nai myöskin tervetuliaisiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Seikku24
Aviomies
Nyt Juhannuksena, vaimoani pani minä ja kaksi vierasta miestä. Vaimoni puki ylleen parhaat sukkanauhansa, stringinsä, rintsikkansa ja kukkamekkonsa. Lähdettiin tansseihin ja sieltä nuo kundit tuli meidän mukana mökille. Ensimmäisen miehen pannessa, vaimoni jaksoi olla hyvinkin aktiivinen ja hääräsi sängyssä kuin mieletön, Toisen miehen ja minun naidessani, vaimoni etupäässä keskittyi saamaan omaa orkkuaan joko selällään tai peppu pystyssä.
Olihan se kiimaista katseltavaa ja kuultavaa nähdä, kun mies laukeaa vaimooni ja heti perään toinen jatkaa. Oli siinä vaimonikin orgasmin kourissa melkosen pitkiä aikoja... Uudestaan otetaan, se on varma !
 
Hellu
No ei nyt paremmaksi pistää ole. Mutta mikään ei ole kiihottavampaa kuin oman miehen silittelyt samalla kun saa vierasta. Mieheni mielestä kaiken kruunaa se, kun katson häntä silmiin samalla kun vieras tyhjenee voimalla pilluuni. juhannuksena viimeksi.
 
Aviomies
Kiva kuulla Hellun ja Millan kommentit.
Ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä vaimoni ainakin nautti tuosta Juhannuksen kokeilustamme. Vieläkin muistan hänen ilmeensä ja huutonsa, kun hän sai orkkuaan, mies tyhjentää takaa palliensä sisällön hänen pilluunsa, vetää kullinsa ulos, vaimoni vavanhtelee ja inisee ja toinen kundi työntää kivikovan heti sisään ja tavoittelee pohjaa. Vaimoni parahtaa hamuaa peittoa käsiinsä ja huutaa:"ei luoja...voi ollatotta...oi sentään...auttakaa....oi...henki...ei....kulje.....anna.....jatka...siitä.....heti....oi...noinjustiin...aaah" Itse yritin tarjota kaluani hänen suuhunsa, mutta ei se siellä pysynyt.
Rintsikat hiessä, sukat spermassa... nam.
 
Aviomies 2
Aviomies myöskin , olen itse saanut olla mukana kun vaimoani .... toinen mies . Olimme etelän matkalla ja siellä vaimoni suostui sessioon vieraan miehen kanssa . Ihana kokemus en ikinä unohda niitä kiiman huudahduksia !
 
saunatonttu
Mietä oli kerran poikia kaheksan saunailtaa viettämässä. Yhellä oli vaimo mukana, tai oikeastaan toi ukkonsa saunailtaan ja jäi sitte loppujen lopuksi itsekki istumaan iltaa. Juotiin ja päihdyttiin, kaikki. Ja niihän siinä kävi että puheet meni aika härskiksi ja lopulta illasta tuli naiselle joukkopano. Oma mies oli mukana, ensimmäiseksi tais naipassa. Sitä jatku koko yön ja aamulla vielä virkeimmät kävi päästelemässä loputki paineet. Olihan se näky kyllä yöllä kun välissä käytettiin naista saunassa pesulla ja eikö uusi mies tai parikin kehiin. Noo, erohan siitä tais lopulta kuitenki tulla heille jonkin ajan päästä.
 
tomppa
Aika reipas tyttö oot ollu, tuossa on kyl jotain hienoa, nuorelle tytölle kunnolla nautintoa :)
Missä törmäsit noin isoon miesporukkaan? Vai oliko jotenki etukäteen järjestetty gangbang ;)?
 
Viimeksi muokattu:
Kale
minulla oli yksi satunnainen hoito joka vaikutti ettei koskaan saa tarpeeksi
seksiä vaikka useamman kaverin kans pantiin sitä kimpassa
Kysyin kerran haluuako se mukaan oikein ryhmä panoon mis on useita
miehiä,kiinnostui heti asiasta otin sen mukaan munkkivuoreen mis oli
usein koolla ryhmä,silloin oli kolme naista ja kymmenen miestä,se laski
pöksyt alas ja miehet otti uuden naisen heti koeajolle pari tuntia ne pani sitä
urakalla aina uusi heti pukille kun entinen väsyi
Vein naisen kotiinsa ja kysyin miltä tuntuu sanoi ettei koskaan ole saanut
niin paljon munaa kerralla ja paikat niin hellänä et istuminenkin sattuu ei
halunnut enää käydä sillä uudestaan
 
Iines
Tanssilattian kautta ravintolan invawc:n naimaan. Miehellä tuntui kestävän tajuttoman kauan laukeaminen. Pöytäseurueessani ihmettelivät missä minä olin ollut. Sanoin syyksi huonoa oloa siksi jouduin käymään ulkosalla. Panokaverin pöytäseurue, viisi miestä, tanssitti ja vonkasi minua loppuillan, tarjoutuivat vuorottelemaan. Jälkeen päin on hieman kaduttanut kun jäi kokematta. En ole tavannut heitä sen viikonlopun jälkeen.
 
Pieni kaunotar
Syyskuussa kahden päivän aikana kahdeksan miestä toisiltaan salaa onnistui pääsemään helmoihini. Syksyinen retki Kainuuseeen mimmien kanssa mökkeilemässä...
 

Yhteistyössä