montako miestä

  • Viestiketjun aloittaja Virpi
  • Ensimmäinen viesti
Terhi 84
Mua on nussittu monta kertaa porukassa. On ollut 9 jätkä oma enkka. Kerran muistan kun päälläni oli mustat satiini housut joihin miehet repi haaroihin kyrvän mentävän aukon niin session jälkeen housut oli aivan litimärät spermasta
 
Pikkuhutsu
Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä hulluteltua monellakin tapaa ;)

Joskus saattoi päivän aikana olla kolmetkin treffit ja muutaman kerran sattui että nussin jokaisen kanssa. Oli suhteellisen kuumottavaa kun seuraava seuralainen nuoli ihan kiimaisena muutama tunti aiemmin nussittua pilluani eikä tajunnut mitään :)

Varsinaisia ryhmäpanoja on satunnaisesti ollut nuorempana 2-3 miehen kanssa, oli ihanaa kun sai pillun täyteen spermaa ja seuraava kulli jatkoi sitten siitä mihin edellinen jäi.

Nykyisin naimisissa ja kahden lapsen äiti, ei kuitenkaan ole ikävä noita aikoja.
 
Janette
Ootteko muut tehnyt kunnon gangbangeja kerran yhdellä tallilla mua nussi 16 jätkää makasin pöydällä haarat levällään ja miehet jonossa nussi mua. Joltain otin suihia samalla kun muut nussi. En tiedä oonko ylpeä teosta mutta oli se silloin kivaa ja olin silloin vasta 17 v
 
N28v
Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä hulluteltua monellakin tapaa ;)

Joskus saattoi päivän aikana olla kolmetkin treffit ja muutaman kerran sattui että nussin jokaisen kanssa. Oli suhteellisen kuumottavaa kun seuraava seuralainen nuoli ihan kiimaisena muutama tunti aiemmin nussittua pilluani eikä tajunnut mitään :)

Varsinaisia ryhmäpanoja on satunnaisesti ollut nuorempana 2-3 miehen kanssa, oli ihanaa kun sai pillun täyteen spermaa ja seuraava kulli jatkoi sitten siitä mihin edellinen jäi.

Nykyisin naimisissa ja kahden lapsen äiti, ei kuitenkaan ole ikävä noita aikoja.
Olen 28v aviossa ja kahden miehen kanssa sängyssä viikonloppuisin ja usein myös viikollakin. Yksi miehen kaveri on vakituisin seksikumppani jo 6 vuotta säännöllisesti. Muita on aina kun on vapaampaa eikä ole vakituinen käymässä. Joskus toki useampikin kerralla.
Parasta kuitenkin kahden miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Sanna vm. 65'
Oltiin mieheni siskon kanssa tansseissa kun vietin meidän miehet mökille...En oo kellekkään kehdannut sanoa mutta kun oltiin reilu tunti oltu ja tanssittu niin yksi romaanimies pyysi minua ulos tupakalle. Mentiin siihen viereiseen metsään ja sytytettiin tupakat jonka jälkeen mies kysyi haluaisinko kyrpää nyt kun hänen vaimo tulee tunnin pääästä hakemaan hänet.En tiedä mutta mentiin meidän autoon ja tehtiin 4 kertaa siinä tunnin aikana. Mieheni sisko ei edes huomannut että olin sen tunnin ollut tupakalla. Niin ja sai oma miehenikin vetäistä kun kotiin tuli. Oli silloin aikas ihana tupakallakäynti.
 
N28v
Oltiin mieheni siskon kanssa tansseissa kun vietin meidän miehet mökille...En oo kellekkään kehdannut sanoa mutta kun oltiin reilu tunti oltu ja tanssittu niin yksi romaanimies pyysi minua ulos tupakalle. Mentiin siihen viereiseen metsään ja sytytettiin tupakat jonka jälkeen mies kysyi haluaisinko kyrpää nyt kun hänen vaimo tulee tunnin pääästä hakemaan hänet.En tiedä mutta mentiin meidän autoon ja tehtiin 4 kertaa siinä tunnin aikana. Mieheni sisko ei edes huomannut että olin sen tunnin ollut tupakalla. Niin ja sai oma miehenikin vetäistä kun kotiin tuli. Oli silloin aikas ihana tupakallakäynti.
Minusta parasta on kun ollaan kolmistaan vakimiehen kanssa viikonloppuisin.
Yöt ollaan kimpassa miehet vuorottelee useita kertoja.
Yöllä nukahdettuamme usein toinen miehistä alkaa haluta uudestaan. Olen oman miehen kainalossa kun toinen tulee takaapäin panemaan johon omakin herää ja saan taas molempia. Asumme isossa maatalon päärakennuksessa jossa yksi huone on työhuoneena jossa miehet voi käydä päivällä vuorotellen kanssani jos himot yllättää keskellä päivää.
 
Viimeksi muokattu:
vierailijanainen 32v
Kesämökillä..
Halko talkoissa,naapurin poika ja hänen kaksi kaveria.
Mies kyseli pojilta mitä palkkaa.
Yllätyin kun poika sanoi hieman virnuillen että mitä jos luonnossa?
Hieman yllätyimme..mutta mieheni että jos muijalle passaa.
Siitä ei sitten sen enempää puhuttu,mutta kun talkoo saunaan menivät,,kaksi poikaa jätti pyyhkeet sohvan päälle .
Mieheni että vieppä olutta ja pyyhkeet pojille .
Sanoin että ootko tosissasi?
Etkö maksa pojille?
Purin huultani ja huokaisin.
Menin saunalle ja riisuin itseni pukuhuoneessa.. kuulin kun pojat jutteli minusta saunassa.. pääsispä nussimaan sen kiimapillun.. olis kiva nuolla sen hunajat.
Kun aukaisin oven tuli hiljaisuus.
Pidin toista kättä pillun päällä ja toista tissejä peittäen.
Pojat teki tilaa pyllylleni.
Hetki istuttiin hiljaisena.
Tein aloitteen ja otin molemmilta puolilta pojilta seisovat kullit käteeni ja aloin hellästi runkkaamisen.
Se laukaisi pojillekkin tutkimisen halun.
Hetken päästä makasin selälläni lauteilla ja mua nuoltiin
Siitä alkoi ihana palkan maksu työ miehille.
Kolmea nuorta miestä koko yö kaikista asennoista.
 
Mika46
Kesämökillä..
Halko talkoissa,naapurin poika ja hänen kaksi kaveria.
Mies kyseli pojilta mitä palkkaa.
Yllätyin kun poika sanoi hieman virnuillen että mitä jos luonnossa?
Hieman yllätyimme..mutta mieheni että jos muijalle passaa.
Siitä ei sitten sen enempää puhuttu,mutta kun talkoo saunaan menivät,,kaksi poikaa jätti pyyhkeet sohvan päälle .
Mieheni että vieppä olutta ja pyyhkeet pojille .
Sanoin että ootko tosissasi?
Etkö maksa pojille?
Purin huultani ja huokaisin.
Menin saunalle ja riisuin itseni pukuhuoneessa.. kuulin kun pojat jutteli minusta saunassa.. pääsispä nussimaan sen kiimapillun.. olis kiva nuolla sen hunajat.
Kun aukaisin oven tuli hiljaisuus.
Pidin toista kättä pillun päällä ja toista tissejä peittäen.
Pojat teki tilaa pyllylleni.
Hetki istuttiin hiljaisena.
Tein aloitteen ja otin molemmilta puolilta pojilta seisovat kullit käteeni ja aloin hellästi runkkaamisen.
Se laukaisi pojillekkin tutkimisen halun.
Hetken päästä makasin selälläni lauteilla ja mua nuoltiin
Siitä alkoi ihana palkan maksu työ miehille.
Kolmea nuorta miestä koko yö kaikista asennoista.
Meillä kävi melkein samalla tavalla.
Tilasin naapurin maatilalta polttopuita kesämökille.
Naapurimme 17v poika pääsi panemaan vaimoani vähän kuin palkaksi.
Kun poika lähti kotiin oli meidän vuoro saada omat ilomme yhtä aikaa.
Naapurin isäntä on ollut meillä huvittelemassa aina välillä ja on saanut panna vaimoani kimpassa ja yksin
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä kävi melkein samalla tavalla.
Tilasin naapurin maatilalta polttopuita kesämökille.
Naapurimme 17v poika pääsi panemaan vaimoani vähän kuin palkaksi.
Kun poika lähti kotiin oli meidän vuoro saada omat ilomme yhtä aikaa.
Naapurin isäntä on ollut meillä huvittelemassa aina välillä ja on saanut panna vaimoani kimpassa ja yksin
Onko tämä poika saanut panna vaimoasi useamminkin kuin vain kerran?
 
Mika46
Onko tämä poika saanut panna vaimoasi useamminkin kuin vain kerran?
4 kertaa. On käynyt kerran kun vaimo oli saunalla pyykillä. Kerran oli tullut meidän laiturille kun vaimo oli nakuna aurinkoa ottamassa. Kahdesti on katiskoa kokemassa ollut ja tuonut kaloja vaimolle niin on saanut panna samalla. Itse en ole ollut paikalla vaan vaimo on kertonut. Tämä tänä keväänä.
Poika saisi useamminkin panna vaimoani mutta hän ujostelee minua.
Aion kertoa pojalle ettei minulla ole mitään sitä vastaan että hän panee vaimoani.
Vaimo on kertonut pojan opettelevan seksiä ja vaimoni on ensimmäinen panokaveri hänellä.
Pojan isä on käynyt useammin meillä ja ollaan kimpassa pantu vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
4 kertaa. On käynyt kerran kun vaimo oli saunalla pyykillä. Kerran oli tullut meidän laiturille kun vaimo oli nakuna aurinkoa ottamassa. Kahdesti on katiskoa kokemassa ollut ja tuonut kaloja vaimolle niin on saanut panna samalla. Itse en ole ollut paikalla vaan vaimo on kertonut. Tämä tänä keväänä.
Poika saisi useamminkin panna vaimoani mutta hän ujostelee minua.
Aion kertoa pojalle ettei minulla ole mitään sitä vastaan että hän panee vaimoani.
Vaimo on kertonut pojan opettelevan seksiä ja vaimoni on ensimmäinen panokaveri hänellä.
Pojan isä on käynyt useammin meillä ja ollaan kimpassa pantu vaimoani.
Minkä ikäinen vaimosi on?
 
Mika46
Toivottavasti pääset joskus seuraamaan tätä panemista. Päivittelehän tännekkin miten käy.
Nyt perjantaina pääsin katsomaan salaa kun poika pani vaimoani.
Oli opettelua vielä eikä yhtä kiinnostavaa kuin aikuinen joka tietää mitä tehdä naiselle.
Lauantaina oli pojan isä mukana ja on mielenkiintoista katsella kun mies kiimassa panee omaa vaimoa. Käytiin lauantaina saunassa ja istuttiin iltaa ja hän pani ainakin kuusi kertaa vaimoani illan aikana. Oli helppoa kun vaimolla pelkkä läpinäkyvä lyhyt yöasu.
Mies seurasi koko ajan vaimoani ja kiihoittui ja pani vaimoani.
Kiihoituin itsekin ja olin mukana joka kerta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nyt perjantaina pääsin katsomaan salaa kun poika pani vaimoani.
Oli opettelua vielä eikä yhtä kiinnostavaa kuin aikuinen joka tietää mitä tehdä naiselle.
Lauantaina oli pojan isä mukana ja on mielenkiintoista katsella kun mies kiimassa panee omaa vaimoa. Käytiin lauantaina saunassa ja istuttiin iltaa ja hän pani ainakin kuusi kertaa vaimoani illan aikana. Oli helppoa kun vaimolla pelkkä läpinäkyvä lyhyt yöasu.
Mies seurasi koko ajan vaimoani ja kiihoittui ja pani vaimoani.
Kiihoituin itsekin ja olin mukana joka kerta.
Ei varmasti ole niin kiinnostavaa. Mutta eikö ole tärkeintä että vaimosi tykkää?
 
Sara38v
Kesämökillä..
Halko talkoissa,naapurin poika ja hänen kaksi kaveria.
Mies kyseli pojilta mitä palkkaa.
Yllätyin kun poika sanoi hieman virnuillen että mitä jos luonnossa?
Hieman yllätyimme..mutta mieheni että jos muijalle passaa.
Siitä ei sitten sen enempää puhuttu,mutta kun talkoo saunaan menivät,,kaksi poikaa jätti pyyhkeet sohvan päälle .
Mieheni että vieppä olutta ja pyyhkeet pojille .
Sanoin että ootko tosissasi?
Etkö maksa pojille?
Purin huultani ja huokaisin.
Menin saunalle ja riisuin itseni pukuhuoneessa.. kuulin kun pojat jutteli minusta saunassa.. pääsispä nussimaan sen kiimapillun.. olis kiva nuolla sen hunajat.
Kun aukaisin oven tuli hiljaisuus.
Pidin toista kättä pillun päällä ja toista tissejä peittäen.
Pojat teki tilaa pyllylleni.
Hetki istuttiin hiljaisena.
Tein aloitteen ja otin molemmilta puolilta pojilta seisovat kullit käteeni ja aloin hellästi runkkaamisen.
Se laukaisi pojillekkin tutkimisen halun.
Hetken päästä makasin selälläni lauteilla ja mua nuoltiin
Siitä alkoi ihana palkan maksu työ miehille.
Kolmea nuorta miestä koko yö kaikista asennoista.
Me olemme tehneet polttopuiden toimituksesta sopimuksen lähi maatalon isännän kanssa.
Me saamme pilkottuja puita naapuri pääsee meidän kanssa kimppa sänkyyn. Keväästä asti on hänen poika saanut naida kanssani, vein häneltä poikuuden ja saan opastaa rakkauden ensiaskeleilla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä