montako miestä

  • Viestiketjun aloittaja Virpi
  • Ensimmäinen viesti
Sara38v
Viimeksi muokattu:
vierailija
Saisikohan siellä kunnon mmeiningit? Ja vaimoa panemaan useammankin miehen.
No jo on irstasta menoa.
irstas
helppo, kevytkenkäinen, löyhämoraalinen, irrallisia suhteita harrastava, moraaliton, siveetön, epäsiveellinen, irtosuhteita harrastava, löyhätapainen, rietas, rivo, immoraalinen, kevytmielinen, huikenteleva, elosteleva, paheellinen, hurjasteleva.

Lähde: Nykysuomen Sanakirja
 
vierailija
No jo on irstasta menoa.
irstas
helppo, kevytkenkäinen, löyhämoraalinen, irrallisia suhteita harrastava, moraaliton, siveetön, epäsiveellinen, irtosuhteita harrastava, löyhätapainen, rietas, rivo, immoraalinen, kevytmielinen, huikenteleva, elosteleva, paheellinen, hurjasteleva.

Lähde: Nykysuomen Sanakirja
Onneksi vaimoni on mielellään mukana kun iitse haluan myös kaverin pääsevän panemaan mun rakasta vaimoani.
Noin 45min sitten kaveri pani vielä vaimoani ennen lähtöään oltuaan perjantai illasta asti meillä.
Vaimo on saanut täys hoidon kahdelta mieheltä vuorotellen toisen avustaessa kun toinen panee.
 
Viimeksi muokattu:
seli seli
Onneksi vaimoni on mielellään mukana kun iitse haluan myös kaverin pääsevän panemaan mun rakasta vaimoani.
Noin 45min sitten kaveri pani vielä vaimoani ennen lähtöään oltuaan perjantai illasta asti meillä.
Vaimo on saanut täys hoidon kahdelta mieheltä vuorotellen toisen avustaessa kun toinen panee.
No kyllä se vaimo on varmaan ihan jauhelihaa nyt, kun koko vkl kaksi miestä on vuoronperään antanut sylin täydeltä "rakkautta". Vai oliko se vaimo vai joku seksityöläinen? Oletan että mitään naista ei edes ollut , kahestaan kaverin kanssa keskenänne hoiditte toisianne......
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Tärkeintä on vaimon nautinto. Eikä varmasti mene kauan kun on ilo katsoa pojan ja vaimon yhteisiä hetkiä.
Toivottavasti pääset joskus seuraamaan tätä panemista. Päivittelehän tännekkin miten käy.
Nyt on poika päässyt ujoudesta ja oppinut käsittelemään vaimoani.
Hän tulee meille melkein joka päivä ja käy meidän kanssa saunassa ja on saanut vaimolta melkein joka päivä.
Ollaan pantu välillä vaimoa jopa vuorotellen.
On toďella vaimon perääñ, auttelee ja saa palkaksi panna vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nyt on poika päässyt ujoudesta ja oppinut käsittelemään vaimoani.
Hän tulee meille melkein joka päivä ja käy meidän kanssa saunassa ja on saanut vaimolta melkein joka päivä.
Ollaan pantu välillä vaimoa jopa vuorotellen.
On toďella vaimon perääñ, auttelee ja saa palkaksi panna vaimoani.
Hieno kuulla että poika oppinut. Varmasti vaimosi saa pojasta hyvän vakipanon.
Saitko katsella hommia vierestä?
 
Mika46
Hieno kuulla että poika oppinut. Varmasti vaimosi saa pojasta hyvän vakipanon.
Saitko katsella hommia vierestä?
Parempaa olen ollut mukana jo kolmesti kun panemme vaimoani kimpassa ja olen nähnyt monesti kun poika ei pekää että suutun jos hän panee "naapurin tätiä", on innokas panemaan ja vaimoni on mielissään kun nuori poika haluaa panna häntä.
Pojalla ei tunnu olevan kiire oman ikäisten tyttöjen mukaan. Pitää varmaan vaimoani varmempana vaihtoehtona kuten varmaan onkin.
Vaimo antaa pillua aina kun poika haluaa, antaa toki minullekkin kun pyydän ja usein tekee aloitteenkìn. Nyt on käynyt usein että poika on pannut vaimoani päivällä ja hänen isä yöllä.
Voin sanoa puhtaalla omalla tunnolla vaimoni kestäneen isältä pojalle.
Olemme vaimon pikku puuhastelun takia oltu mökillä pidempään kuin aiemmin, nyt joudumme kohta menemään talviasunnolle. Ei ole pitkä matka jos poika haluaa käydä vaimoni vìerihoidossa talvellakin eikä ole meillekkään mahdotonta poiketa mökillämme, vain 43km.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Parempaa olen ollut mukana jo kolmesti kun panemme vaimoani kimpassa ja olen nähnyt monesti kun poika ei pekää että suutun jos hän panee "naapurin tätiä", on innokas panemaan ja vaimoni on mielissään kun nuori poika haluaa panna häntä.
Pojalla ei tunnu olevan kiire oman ikäisten tyttöjen mukaan. Pitää varmaan vaimoani varmempana vaihtoehtona kuten varmaan onkin.
Vaimo antaa pillua aina kun poika haluaa, antaa toki minullekkin kun pyydän ja usein tekee aloitteenkìn. Nyt on käynyt usein että poika on pannut vaimoani päivällä ja hänen isä yöllä.
Voin sanoa puhtaalla omalla tunnolla vaimoni kestäneen isältä pojalle.
Olemme vaimon pikku puuhastelun takia oltu mökillä pidempään kuin aiemmin, nyt joudumme kohta menemään talviasunnolle. Ei ole pitkä matka jos poika haluaa käydä vaimoni vìerihoidossa talvellakin eikä ole meillekkään mahdotonta poiketa mökillämme, vain 43km.
Tuohan kuulostaa hyvältä kun kerran olet päässyt mukaan hommiin. Voitte kumpikin antaa vielä neuvoja pojalle

Varmasti poika haluaa käydä talvellakin vaimoasi panemassa. Vaimokin olisi varmaan mielisään tälläisestä
 
Lamourette
Täällä! Yhden illan aikana 15-20 miestä ja kaupanpäälliseksi pari naista;). Villi-iran bileet ovat parhain paikka tehdä omakohtaisia ennätyksiä, tai niitä piiriennätyksiä! Tänään taas gangbang suosikkini klubilla, joten voin tulla ilmoittamaan tuliko uusi ennätys;)
 
Mika46
0
Päivittelehän jatkossakin! Näitä pojan ja vaimosi seikkailuja on kiva lukea.
Pääsisipä mukaan
Puhumalla ja kysymällä voi päästä mukaan.

Pperjantaina poika jäi meille yöksi.
Oltiin kimpassa illalla useita kertoja ja yöllä heräsin useasti kun poika pani vaimoani olin joskus mukana useimmin seurasin nuoruuden intoa ja vaimoni tyytyväisiä ilmeitä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
0


Puhumalla ja kysymällä voi päästä mukaan.

Pperjantaina poika jäi meille yöksi.
Oltiin kimpassa illalla useita kertoja ja yöllä heräsin useasti kun poika pani vaimoani olin joskus mukana useimmin seurasin nuoruuden intoa ja vaimoni tyytyväisiä ilmeitä
Varmasti vaimosi oli tyytyväinen aamulla kun sai useasti yön aikana. Missäpäin suomea muuten asutte?
 
Mika46
Varmasti vaimosi oli tyytyväinen aamulla kun sai useasti yön aikana. Missäpäin suomea muuten asutte?
Olemme Kanta-Hämeestä mökki Lopella.
Poika seuraa vaimoa ja auttelee kaikissa askareissa.
Nyt on vaimo kiimassa koko ajan saa pojaltakin ainakin kerran jos ei useamminkin päivässä ja meillä on seksiä melkein joka päivä.
Huomasin vaimoni asusteissa muutoksen oloasussa minihame ilman pikkuhousuja avara kaula aukkoinen pusero.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olemme Kanta-Hämeestä mökki Lopella.
Poika seuraa vaimoa ja auttelee kaikissa askareissa.
Nyt on vaimo kiimassa koko ajan saa pojaltakin ainakin kerran jos ei useamminkin päivässä ja meillä on seksiä melkein joka päivä.
Huomasin vaimoni asusteissa muutoksen oloasussa minihame ilman pikkuhousuja avara kaula aukkoinen pusero.
No mitäpä poika ei nyt tekisi pillun eteen;)
Kiva kuulla että hommat nyt toimivat teillä ja kaikki kolme nauttivat.
Päivittelehän tapahtumia tänne!:)
 
vierailija
M46 tuntuu keskustelevan tääl itsensä kanssa.
Muka isä ja poika vuorottelevat harva se yö, vaimolla riittää aina vaan annettavaa, ei tarvii varmaan untakaan ja päivät töissä, ihan superihmisiä nämä naiset!
 
Mika46
M46 tuntuu keskustelevan tääl itsensä kanssa.
Muka isä ja poika vuorottelevat harva se yö, vaimolla riittää aina vaan annettavaa, ei tarvii varmaan untakaan ja päivät töissä, ihan superihmisiä nämä naiset!
Et ole lukenut kovin tarkkaan kertomuksiani mutta ei se mitään, voit olla omaa mieltäsi asioista ei se mitään.
Hyvää jatkoa myös sinulle.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä suutuin kerran mieheeni kesämökillä ja lähdin soutamaan ja joiuduin erään mökin rantaan, jossa oli kaksi poikaa ja isä. Olin aikajailla humalassa ja kun pyydettiin, niin menin heidän kanssaan saunaan ja yhdessä jatkettiin juomista saunassa ja välillä käytiin uimassa.
Huomasin jossain vaiheessa, että isällä alkoi kalu muuttua puolikovaksi, jolloin kysyin, että voinko pestä tämän. Otin saippuaaa ja saippuoin kullin ja runkkasin sitä jolloin se seisoi jo juhlakunnossa. Käännyin lauteisiin päin ja pyysin häntä naimaan takaa päin. Pojat katselivat lauteilla, kun isä nai ja lopulta ruiskautti siemenet selälleni. No tietysti pojillakin oli alkanut seistä ja kysyin, että haluaisiko he ja molemmat naivat minua siinä samassa asennossa ja toisen naisedds, niin isä anoi minulle kullinsa suuhun ja kohta se taas seisoi kovana ja hän nai minua uudestaan. Näin tehtiin useampoi kerta ja aamulla soutelin takaisin nökille ja ukkokin oli silloin jo rauhoittunut ja nai myöskin tervetuliaisiksi.
852
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minua nussi kerran 8 eri miestä peräkkäin,niistä kolme kaksikin kertaa. Kaverit laukesi nopeasti ja heti sitten uusi mies pukille. Olin silloin 32 vuotias.
En tiedä,onko se Suomen ennätys,mutta ainakin Satakunnan piiriennätys se on.
Olin silloin jopa selvin päin mutta kovassa kiimassa.
Olisi kiva tietää,löytyykö naista,joka on pannut paremmaksi.
Olin itsekin silloin kolmevitonen ja usein mieheni matkassa kun hän oli asennushommissa. asuimme erään paperitehtaan järjestetyllä asuntovaunualueella. Minä olin päivät vanulla, no joskus tietenkin shoppailemassa. Miehet kävivät vuorotöissä, kun piti saada koneet valmiiksi lyhyessä ajassa. Mieelläni oli yleensä iltavuoroa, tai yövuoroa, joidenkin mittauslaitteiden vuoksi, joita vain hän porukasta hallitsi. Istuin vanumme edessä jo ensimmäisenä iltana siideriä nauttimassa, kun pari mieheni työkaveria tuli kyselemättä siihen juttelemaan. Siitä se alkoi se kaksiviikkonen. Vuoron perään tuli kaverit sisään ja kun toinen oli panemassa, toinen oli hakenut lisää kavereitaan ja sain sinä iltana viideltä vieheltä, mutta hommat jatkuivat, kun maine kiiri. Sain varmaan kolmeltatoista eri mieheltä niiden kahden viikon aikana. Lopulta jäin kiinni siitä, mutta mieheni innostuikin asiasta, eikä ollut lainkaan pahoillaan. Nykyisin meillä on muutama näistä kavereista kylässä sänkyhommissa suhteellisen usein ja mieheni runkkaa vieressä. Ihanaa!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä