Montako sellaista perhettä tiedätte, joissa perheen isä ei ole lapsen/lasten biologinen isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaikka ehkä luulee siis...

Näitä on yllättävän paljon. Miehet joko tietoisesti tai tietämättään kasvattavat toisen miehen lasta ja asiasta vaietaan tietysti lapsen äidin ja muidenkin taholta.

Yksi esikoiseni kaveri on oikeasti nyt jo kuolleen miehen siittämä vaikka perheen isä pitää sitä omanaan ja tällä lapsella on jopa perheen isän sukunimi. Vain harva tietää, että lapsen siittämisen aikoihin perheen äiti heilasteli puolirikollisen kanssa. Siitä muutamasta panokerrasta siis tämä tyttö syntynyt, on ulkonäöltään TÄYSIN tämän kriminaalin näköinen.

Yhdellä (nyt jo teinillä) oli 7 isävaihtoehtoa. Teinin äiti meni uusiin naimisiin ja mies otti ihan tiedostaen tämän äidin edellisestä liitosta olevan lapsen nimilleen ja useat luulevat, että poika on oikeastikin tämän aviomiehen...

ketä kiinostaa muiden perhesuhteet noin paljon ja ennen kaikke miksi?
hienoa että nämä miehet ja lapset ovat saaneet toimivan suhteen ja hyvän perheen missä elää ja kasvaa

Mä tunnen yhden tällaisen perheen. Meidän suvussa :D.
Tuollaisia on kuulemma jotain 10% jossa isä luulee olevansa lapsen isä vaikkei olekaan. Tai näin olen jostain lukenut.

Meillä yksi sukulaisperhe. Esikoinen on eri isälle biologisesti, äiti meni nopeasti avioon nuoruudenrakkaudensa kanssa. Esikoinenkin on siis juridisesti tämän aviopuolison nimissä. Kaksi seuraavaa lasta ovat jo biologisestikin aviomiehen. Aviomies oli siis täysin tietoinen asiasta.

tunnen yhden. Perheessä on äiti, isä, ja kolme lasta. Kaksi ensimmäistä lasta ovat naisen ensimmäisen avioliiton aikana syntyneitä, mutta toinen on syrjähypystä joten ei ole naisen ex-miehen lapsi. Tämä ex-mies kyllä luulee että molemmat lapset ovat hänen, maksaa molemmista elareita ja tapaa molempia. Kyseistä "pikku juttua" ei tiedä kuin ihan muutama ihminen. Sittemmin kyseinen nainen löysi uuden miehen ja teki vielä hänen kanssaan yhden lapsen lisää.

Kyllä on suomalainen nainen todella alhainen olento monessakin tapauksessa ja oikein sääliksi käy sellaisia miehenpuolikkaita joita korkean käyttöasteen naiset jymäyttävät luulemaan että tämä miespoloinen on lapsen isä vaikka joku saatanan paskakasa on oikeasti lapsen biologinen isä.

Kuten tästäkin ketjusta huomaatte paljon on tiedossa sellaisia naisia jotka on nussituttaneet itseään kaikilla saatanan .....

Ketä kiinnostaa ja miksi?

Meillä mieheni kanssa 2 lasta, jotka eivät ole mieheni biologisia lapsia, me tiedämme sen, kukaan muu ei.
Lapset on tehty ja saatu meidän parisuhteessa, en ole pettänyt miestäni.

Miettikää sitä ja kauhistelkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vittu sentään;27783114:
Kyllä on suomalainen nainen todella alhainen olento monessakin tapauksessa ja oikein sääliksi käy sellaisia miehenpuolikkaita joita korkean käyttöasteen naiset jymäyttävät luulemaan että tämä miespoloinen on lapsen isä vaikka joku saatanan paskakasa on oikeasti lapsen biologinen isä.

Kuten tästäkin ketjusta huomaatte paljon on tiedossa sellaisia naisia jotka on nussituttaneet itseään kaikilla saatanan .....

Joo-o. Yllätyksenäkö tuo tuli että maailmaan mahtuu jos jonkinlaista tallaajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lisää vettä myllyyn!;27783127:
Ketä kiinnostaa ja miksi?

Meillä mieheni kanssa 2 lasta, jotka eivät ole mieheni biologisia lapsia, me tiedämme sen, kukaan muu ei.
Lapset on tehty ja saatu meidän parisuhteessa, en ole pettänyt miestäni.

Miettikää sitä ja kauhistelkaa!

Normaalia, luovutetuilla siittiöillä vissiin.

Yhden perheen tiedän. Ja enemmän mua tässä perheessä hämää se että tämä mies luuli yli 2 vuotta olevansa pojan isä. Mutta kautta rantain noin vuosi sitten paljastui ettei olekkaan. Tämän pojan äiti pyytää myös toiselta mieheltä elatusmaksuja tästä pojasta ja samalla tämä tuttu sukulainen maksaa "omasta" pojastaan niitä. Miksi ne antaa naisen vetää rahaa kahdelta mieheltä? Sitä mä en ymmärrä.

[QUOTE="Vieras";27783191]Kannattaisi olla hieman parempi kuin "jostain joskus kuullut" -perustelu ennen kuin heittelee näitä lukuja ilmaan. Ihmiset, kun mielellään uskoo vaikka mitä.[/QUOTE]

Blaah. Nimenomaan heitin ilmaan tuon "näin olen jostain lukenut" ettei tuota mun lukua voikaan ottaa tosissaan.

Minun lapsuuden perheeni oli juuri tällainen.
Isäni oli tietoinen siitä ettei ollut biologinen isä. Aivan omasta halustaan oli isäksi alkanut minulle, joka olin alle vuoden ikäinen, kun äitini ja hän menivät naimisiin.
Rakas ja paras isä mitä kukaan ikänä voi toivoa itselleen.
Kaipaan häntä edelleen jokainen päivä ja olisin toivonut, että olisi kerinnyt olla pappa minun lapselleni.

[QUOTE="vieras";27782967]Vaikka ehkä luulee siis...

Näitä on yllättävän paljon. Miehet joko tietoisesti tai tietämättään kasvattavat toisen miehen lasta ja asiasta vaietaan tietysti lapsen äidin ja muidenkin taholta.

Yksi esikoiseni kaveri on oikeasti nyt jo kuolleen miehen siittämä vaikka perheen isä pitää sitä omanaan ja tällä lapsella on jopa perheen isän sukunimi. Vain harva tietää, että lapsen siittämisen aikoihin perheen äiti heilasteli puolirikollisen kanssa. Siitä muutamasta panokerrasta siis tämä tyttö syntynyt, on ulkonäöltään TÄYSIN tämän kriminaalin näköinen.

Yhdellä (nyt jo teinillä) oli 7 isävaihtoehtoa. Teinin äiti meni uusiin naimisiin ja mies otti ihan tiedostaen tämän äidin edellisestä liitosta olevan lapsen nimilleen ja useat luulevat, että poika on oikeastikin tämän aviomiehen...[/QUOTE]

Tää jälkimmäinen on varmaan mun exäni poika. Sen äiti oli tiettävästi kysynyt yhdeltä heilaltaan "Tuutko tolle pojalle isäksi! Se ei tullut, mut seuraava suostu. Heillä nyt liuta yhteisiä ja nähdäkseni hyvin onnellinen perhe ovat. Kaikki hyötyivät, kun ei exästä olis tuolloin isäksi ollutkaan :D

No esim mun esikoisella on ainakin 2 sisarusta, mutta siitäkin huolimatta esikoiseni on isänsä "ainoa" lapsi... Ei hajuakaan kenen lapsia nuo kaksi muuta sitten ovat... Enkä edes tiedä ketä ne ovat. Joskus olen miettinyt, että pitäisikö lapsen takia selvittää, kun ovat kuitenkin hänen sisaruksiaan?

Tiedän kaksi tapausta. Toisessa lapsi oli 5v kun paljastui juttu, toisessa lapsi oli jo 9v ennenkuin paljastui. Molemmissa perheissä se joka luuli olevansa biologinen isä, jatkoivat naisen kanssa edelleen isänä olien, eli kaikki muut paitsi lapsi tietää--

En tiedä yhtään sellaista, jossa miestä olisi huijattu.

Sellaisia tiedän muutaman, jossa mies on tietoisesti ruvennut kasvatti-isäksi ei-biologiselle lapselleen.
Tullut siis kuvioihin myöhemmin, ja lapsi ollut jo maailmassa tai kohdussa kasvamassa.

No esim mun esikoisella on ainakin 2 sisarusta, mutta siitäkin huolimatta esikoiseni on isänsä "ainoa" lapsi... Ei hajuakaan kenen lapsia nuo kaksi muuta sitten ovat... Enkä edes tiedä ketä ne ovat. Joskus olen miettinyt, että pitäisikö lapsen takia selvittää, kun ovat kuitenkin hänen sisaruksiaan?

Siis käsitinkö mä oikein, että miehes/lapses isä on siittänyt kaksi muutakin lasta, hyljännyt heidät ja se on sulle ihan ok? :D

Yhteistyössä