Montako tietokonetta murkkuikäinen !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herra Majuri

Vieras
Montako tietokonetta murkkuikäinen teini tarvitsee? Lähes 15v poikani tarttis kuulemma yhden uuden läppärin lisää. No onhan sillä jo pöytäkone ja kaksi läppäria samanaikaisesti käytössä ja vielä pitäisi saada kolmas läppäri niiden lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Miksi on noin monta :o

Yhdellä koneella on peliserveri, toisella varettaa ja kolmannella tekee kaikkee muuta, mutta useiden ohjelmien samanaikainen aukipito vie tehot koneesta, joten tarvii sen neljännen koneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Yhdellä koneella on peliserveri, toisella varettaa ja kolmannella tekee kaikkee muuta, mutta useiden ohjelmien samanaikainen aukipito vie tehot koneesta, joten tarvii sen neljännen koneen.
:D :D No se tarvii niin monta konetta, että hommat toimii. Mä joudun hankkimaan lähiakoina kolmannen koneen kutakuinkin samasta syystä. Ts tehot loppuu, jos kaikki softat pyörii samassa koneessa. Lisäksi kaikkien asiakkaiden vpn-softat eivät toimi samassa koneessa eikä kaikki edes virtuaalikoneissa, joten on pakko olla useampi kone.

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Anteeksi, mutta niinkauan kuin teini ei tee sitä työkseen niin miksi ihmeessä tarvitsee miljoona konetta.
Kerätäkseen osaamista, jonka myötä voi joskus tehdä sitä työkseen? Mun "ottopoika" oli varmaan samanlainen kuin ap:n poika ja niinpä pääsikin jo 15 -vuotiaana it-alan kesätöihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Anteeksi, mutta niinkauan kuin teini ei tee sitä työkseen niin miksi ihmeessä tarvitsee miljoona konetta.
Kerätäkseen osaamista, jonka myötä voi joskus tehdä sitä työkseen? Mun "ottopoika" oli varmaan samanlainen kuin ap:n poika ja niinpä pääsikin jo 15 -vuotiaana it-alan kesätöihin.

Välillä huvittaa, kun seurailee mitä poika touhuaa koneiden luona. Sillä on luurit korvilla ja puhuu englantia jollekkin ja pyörii tuolilla kahden eri koneen välillä kirjottelemassa ja touhuumassa kaikenlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Välillä huvittaa, kun seurailee mitä poika touhuaa koneiden luona. Sillä on luurit korvilla ja puhuu englantia jollekkin ja pyörii tuolilla kahden eri koneen välillä kirjottelemassa ja touhuumassa kaikenlaista.
:D :D Kuullostaa tutulta. Mahtaakohan puhua välillä mun kuopukselleni, sillä samat kuviot tuollakin?

Yhteistyössä