J
Jäihis
Vieras
Laihdutan kyllä ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta montako liikettä olis hyvä tehdä päivittäin. Jotta tuo vatsa lähtis varmuudella? Ihan pieni pömppis tullut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Vatsalihasten tekeminen ei laihduta sun pömppistä yhtään, vaan kasvattaa vatsalihaksia. Paikallista laihduttamista ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:No mä teen 2 x vko kovan treenin vatsalle ja sitten noin 2 x vko kevyemmän. Ja tulosta on tullut. Liikkeitä on tehtävä monipuolisesti ja nin kauan, että "ne on tulessa". Tärkeintä ei ole määrä vaan liikkeiden laatu, että liikkeen suortuksen aikana nipistät napaa sisäänpäin jotta sisemmätkin lihakset tekevät työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Vatsalihasten tekeminen ei laihduta sun pömppistä yhtään, vaan kasvattaa vatsalihaksia. Paikallista laihduttamista ei ole.
Ap. kyllä kertoi laihduttavansa jo ruokavaliolla ja liikunnalla. Joten hän haluaa vain nätimmän vatsan.
Alkuperäinen kirjoittaja minnäi:Kunto+:n sivuilla on hyvä vatsalihasreeni.. ohjelma on 15vko:lle, Tosi hyvä ja tulosta mulla tuli ainakin. Samalla laihdutin myös ruokavaliolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Vatsalihasten tekeminen ei laihduta sun pömppistä yhtään, vaan kasvattaa vatsalihaksia. Paikallista laihduttamista ei ole.
Ap. kyllä kertoi laihduttavansa jo ruokavaliolla ja liikunnalla. Joten hän haluaa vain nätimmän vatsan.
Jos hän tekee vatsiksia saadakseen "pömppiksen pois", mitä muuta se on kun rasvan laihduttamista? Onko olemassa jotain muutakin kudosta olevia pömppiksiä kun rasvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ja mulla on synnytysten jäljiltä vielä vatsalihakset tosi paljon erillään, joskus aikoinaan kun tein vatsalihaksia, ne menivät aika nopeasti enemmän yhteen. Napatyräkin tullut ja leikattu. Kovasti haluaisin kiinteämmän vatsan, raskausarpia tullut tosi paljon ja vatsanahkaa myös ylimääräistä joka saattaisi hieman kiinteytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja minnäi:Kunto+:n sivuilla on hyvä vatsalihasreeni.. ohjelma on 15vko:lle, Tosi hyvä ja tulosta mulla tuli ainakin. Samalla laihdutin myös ruokavaliolla.
saisiko suoraa linkkiä, en löytäny sieltä sivuilta 15 viikon ohjelmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ja mulla on synnytysten jäljiltä vielä vatsalihakset tosi paljon erillään, joskus aikoinaan kun tein vatsalihaksia, ne menivät aika nopeasti enemmän yhteen. Napatyräkin tullut ja leikattu. Kovasti haluaisin kiinteämmän vatsan, raskausarpia tullut tosi paljon ja vatsanahkaa myös ylimääräistä joka saattaisi hieman kiinteytyä.
hei niin kauan kun ne vatsalihakset on erillään ei sais niitä treenailla, muuten ne ei palaudu, kuin vasta seuraavassa raskaudessa tai leikkauksella. Eli anna ensin aikaa niille palutua ja vasta sitten on tereenin paikka.