Mopot ja mönkkärit, mitä mä voin tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oon kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oon kiukkuinen

Vieras
Asutaan päättyvän tien varrella, muuten on hiljaista, mutta noi h----tin pärisijät saa mut repimään hiukset päästä. Äsken tossa lähellä pörräs kaksi mönkkäriä, 10-25min testas ääniä. Kaks lasta heräsi itkien, kun pelästyivät niin kovasti sitä ääntä -se oli todella kova, moottorin ja pakoputsen huudatusta.

Tästä ei sais ajaa kuin tonteille, mutta tien päästä lähtee ulkoilureitti jota pitkin ne pärisijät ajelee, vaikka se on kielletty. Poliisille turha ilmoittaa, koska siinä vaiheessa kun ne ehtis paikalle niin mopot ja muut on jo kaukana. Mitä ihmettä mä voin tehdä, nyt just tekisi mieli vetää muutama kierros piikkilankaa tien poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
:hug: Turhanvalittaja? Elämään kuuluu äänet. Muuta muualle, sanoisin...

Muutetaankin, kun sopiva talo löytyy.
Mutta tässä on ensinnäkin 30km/h nopeusrajoitus, ei läpiajoa. Sun mielestä on siis ihan ok, että tähän aikaa pörrätään talojen vieressä, ajetaan ylinoputta ja kiellettyä reittiä? Tässä meisän talon kohdalla on vielä hidaste jonka jälkeen on tosi kiva kaasuttaa oikein kunnolla. Odotan vaan että koska joku jää alle.

Piti taas käydä rauhoittelemassa 3vuotiasta...

Vitsi kun saisikin rekkarit ylös. Naapurit on hiilenä myös, jos saatain porukalla jotain aikaiseksi. Olis kyllä hyvä, jos saisi poliisin edes yhdeksi illaksi seuraamaan tätä rallia, niillä vaan taitaa kiireempiä hommia olla iltaisin.

Hyvä että jossain on helpottanut. Tää on rasittavaa.

Yhteistyössä