Asiakkaita on laidasta laitaan. Osa on ihanan avoimia ja huumorintajuisia, joiden kanssa on helppo päästä samalle aaltopituudelle. Sovituksen lopussa tuntuu kuin oltaisiin vanhoja tuttuja

Vähän kuin olisi kaverilleen auttanut etsimään unelmien pukua. Aina ei tarvitse tietää mitä haluaa, pääasia on että saa suunsa ylipäätään auki. Ärsyttävimpiin kuuluu nämä joilla ei ole mistää mitään mielipidettä. "Niin joo.." "Ihan joo, emmä tiiä..". Sanon aina että saa myös sanoa hyi yök, jos ei miellytä. En mä siitä suutu, päinvastoin. Se helpottaa mun työtäni.
Erikoisin asiakas oli ehkä morsian, joka ei juuri puhunut alkutervehdysten jälkeen. Hänellä oli sulho mukana, joka valitsi morsiamelle kaikki sovitettavat puvut. Kyselin morsiamelta puvun ollessa päällä hänen mielipidettään, eikä morsian osannut sanoa juuta tai jaata. Mies taas kommentoi kovaan ääneen kuinka pitäisi olla enemmän A-linjaista tms. Teki lopulta mieli kysyä kummalle puku on tulossa

Vittumaisimmat asiakkaat taas ovat näitä prinsessoja, jotka kohtelevat myyjiä kuin koiria. Kyseenalaistavat kaiken mitä sanot, jos edes suvaitsevat kuunnella. Tykkäävät käskyttää, ja olen törmännyt myös sormien napsutteluun; "hei myyjä, tuu tänne"-meiningillä. Suihkutellaan hajuvesiä ja hiuslakkoja. Voi huoh..
Ihan hirveästi en kiinnitä huomiota asiakkaiden alusvaatteisiin

Joskus olen meinannut kommentoida et hei, mulla on samanlaiset rintsikat, mutta onneksi olen osannut sulkea suuni ajoissa
Halvin puku on normaalihintaisena ollut n. 900, kallein n .1600.