Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ok, toiset vaan on sellasia outolintuja. Enemmistö ei kummempia tihutöitä yleensä tee.
Toi meidän vanhin oli tullessaan 1,3-vuotias ja "kennelolosuhteista". Voi herramunjee mitä kaikkea se askarteli; 6 sohvaa, 1 iso pirtin kalusto, täyspuinen olohuoneen pöytä, pistorasiat seinistä, lukemattomat sukat, hanskat, hatut, joitakin takkeja... You name it.. Sukkien syönti aiheutti kerran valtavan mahasuolikanavan tulehduksen ja sittenhän herra oli mm. kuukauden kaurapuurokuurilla..
Ja sitten se vain loppui. Ei mitään, ei tarpeita sisään, ei tuhoja. Ihan vähän olin äimänkäkenä..![]()
Joo: ja ei toikaan oo tehnyt taas pitkään aikaan mitään. Viimesin tais olla ne pikkujoulut sillon yhtenä yönä pari, kolme viikkoa sitten(kun mä olin laittanut ekat joulukoristeet, ja tää kaiffari täällä yön aikana oli syönyt niistä melkein kaikki ). Mutta nyt sitt taas tällänen aivoton apina meininki. :headwall: Ja oikeasti: musta tuntuu että se ei tee sitä mitenkään erityisesti puremisvimmoissaan tai mitenkään silleen. Se on enemmän sellasta kunhan nyt aikana kuluksi tästä ohimennen haukkaan: vähän sieltä, ja vähän täältä, palanen sohvatyynyä ja jälkkäriksi kimalleliimatuubi (vaikka niitäkin olisi ollut tarjolla samassa paikassa sitt useampi, kerta pöydältä on hakenut ).