Mr. Darcy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkylä

Vieras
joka kerran kun mä katson ylpeys ja ennakkoluulo- sarjan läpi(nimenomaan sarjan, sen aidon ja oikean)mulle kasvaa joku kaipuun sykkyrä vatsaan, se on niin vaikuttava sarja. tai mr. Darcy on.
ja mulla jää sellanen ontto olo että kukaan mies ei koskaan katso mua(enkä tiedä onko koskaan katsonutkaan) niinkuin mr.Darcy katsoo Elizabeth Bennetia.
mistä tollasen Darcyn sais?

Ihana kuulla että joku toinenkin saa viboja Darcysta, oi luoja että se mies on ihana...ja nimenomaan se Colin Firth, se elokuvaversion tyyppi on ihan daiju. Mutta oi oi kun on ihana tämä sarjan mies, kertakaikkiaan kotiäidin märkä päiväuni.

Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Mistä semmosen sarjan saa? Elokuvan oon monta kertaa katsonut kyllä..

Se tuli ykköseltä joskus aikoinaan, siis ihan Ylen kanavalta...ja minä ainakin tilasin sarjan cdon.comista, olen kyllä joskus nähnyt ihan marketissakin. Kaikki jaksot dvd:llä.

Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Mistä semmosen sarjan saa? Elokuvan oon monta kertaa katsonut kyllä..

siis cdon.comista sen saa ja suosittelen oikein oikein lämmöllä!!! siis aivan paras sarja, elokuva oli aivan surkea sarjaan verrattuna..

Oih, Colin Firthin Mr. Darcy *kuolaa kuin Homer Simpson kaljan perään* :D

Mulla on tuo tv-sarja DVD:llä, pakko se oli ostaa! Tuo kyseinen näyttelijä saa kyllä sydämen muutenkin sykähtämään :whistle:

Minustakin Colin Firth on paras Darcy, minulla on pari muutakin fiilmatisointia ja monta sequelia kirjaan, Darcy on minun kirjallisuustuntemukseni mukaan mielenkiintoisin mies =)

Yhteistyössä