ms-tautiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Nyt pukkaa paniikki päälle...
sairastetun flunssan jälkeen viikon makasin sohvalla nostellen lastani välillä. Sen jälkeen on huimannut jo 3 viikkoa. Sellaista keinuvaa huimausta joka on pahinta istuessa.
Lääkäri määräsi hierontaa ja fysioterapeuttikin totesi niska-hartioiden olevan todella jumissa. Nyt olen käynyt hierojalla jo 5 kertaa mutta huimaus vaan jatkuu.
5 vuotta sitten mulla oli samanlaista ja silloin hieronta ja venyttely auttoi nopeastikin.
Huimauksen lisäksi tunnen ns. "sisäistä värinää" ja tuntuu kuin kädetkin välillä tärisisi.

Onko tässä nyt alkava ms-tauti vai koska muilla on alkanut hieronta vaikuttamaan niska-hartia jäykkyyteen??

Mä jouduin käymään 15 kertaa fysioterapeutilla ennen kuin huimaus helpotti. Pari kuukautta olin huimaamatta, sitten se alkoi taas ja kesti kaksi vuotta putkeen. Sitten kävin kiropraktikolla pari kertaa ja huimaus loppui. Nykyään käyn manipulaatiohoidoissa n. kerran kuussa. Joo, ja epäilin minäkin ms-tautia. Niska-hartiaseudun jumitus saa aikaan mitä ihmeellisimpiä tuntemuksia.

mene verikokeisiin, välittömästi! Voi olla joku helpommin korvattava epätasapainotilanne? Esim. nestetasapaino, joka voi olla jopa vaarallinen jos on vinksallaan etkä hoidata sitä.

Yhteistyössä