Hae Anna.fi-sivustolta

MSM rikki

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä entinen rikin syöjä, 19.01.2008.

1. Nyt on parisen viikkoa kulunut, kun oli juttua rikin syömisestä.

Monet ovat sen jälkeen rikkiä hankkineet??

Mutta nyt olisi kiva kuulla, onko ollut positiivisia vaikutuksia kyseisestä aineesta ja jos on, niin mihin vaivaan ja millä annoksella?

Itse en vaivoihini mitään apua saanut, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia.

2. ja annoksesi Vierailija

Et kertonut päivän annosmäärääsi

3. MSM:n käyttäjä Vierailija

Mulla on annoksena ollut pari tl /päivä, vaikutuksia olen huomannut laiskan suolentoiminnan vilkastumisena. Kipuja minulla ei ole ollutkaan.

4. oireet-annos Vierailija

Olisi mukava kuulla, mihin tarkoitukseen Sinä rikkiä aloit syömään?
    Minä söin vuoden, eikä mitään tuloksia. Sitten olin lääkärin luennolla, ja selvisi, että annokseni oli vain murto-osa siitä mitä näihin ongelmiin tarvitaan. Nosto oikeisiin annosmääriin, jo lähti vaivat.

5. kysyn minäkin Vierailija

Voisitko yst. sanoa millaisiin vaivoihin otat annoksesi ja minkä suuruisen? Mulla fibro + muita reumajuttuja ja olen kuullut, että rikistä voisi olla apua. Onko toi MSM-rikki niitä kapseleita luontaistuotekaupasta? Kiitos jos ehdit vastaamaan.

6. Mumeluuri Vierailija

Minä olen saanut MSM:stä apua fibromyalgiaani. Olen voinut jo puolittaa päivittäisen Lyrica-annokseni. Ehkä voin piankin luopua koko lääkityksestä (siis Lyrican).
    Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista.

7. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Plajonko syöt päivittäin MSM:ää?

8. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Miksi et vastaa????

9. fibro myös Vierailija

En ole tuo kysymäsi mutta fibro täälläkin. 20-15 g päivässä

10. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Auttaako kipuihin ja kuinka hyvin verratuna, jos ei söisi rikkiä lainkaan?

11. mn45 Vierailija

Luin joltain netti-palstalta, että jollakulla MSM-rikki oli kohottanut verenpainetta huomattavasti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

12. Ei ole ollut vaikutusta verenpaineisiin 128/80 olivat arvot viimeksi kun mitattiin pari viikkoa sitten.Rikkiä olen käyttänyt jo useamman kuukauden.

13. fibro myös Vierailija

Auttaa radikaalisti.

14. Justiina57 Vierailija

Seköhän se sitten nostaisi minunkin verenpainetta ja aiheuttaisi huimausta? Olen ollut nyt käyttämättä pari päivää, eikä huimaa enää. Täytyy olla vielä muutama päivä ilman ja sitten taas testata, että sopiiko ollenkaan minulle.

15. Toinen fibrolainen Vierailija

HEJ!

Suosittelevat aloittelijalle 1g (teelusik) x 3 päivässä, sitten pitää nostaa annosta kunnes tulee löysä maha! Ei yli 30g kuitenkaan!
    Googlaa Putaan Kunto -SiTi.

16. manta..... Vierailija

Minä olen huomannut että ihoni on tullut sileämmäksi sen jälkeen kun aloin syömään msm-jauhetta 2tl päivässä.
    Ummetukseen aloin syömään tuota jauhetta. Ja on auttanut. Pitänee kohta laittaa uutta tilausta vetämään.

17. tilattiin makanasta Vierailija

Moikka tilattiin Makanasta nimi tuli värin ehkä siellä 2kg +postikulut alle 60 ekee pitäisi ensi viikolla tulla kerron sitten lisää

18. Kimmo Vierailija

Puuilo kuopio myy edullisesti msm. Hevosien ravinne hyllystä. Olikohan 4kg purkki jotain 40e :)
    riittää piiiitkään :)

19. valkealootus Vierailija

20. kuulin jostain Vierailija

En muista mistä ihmeestä kuulin tämän: jos on kerta rikin puute niin se maistuu suussa hyvin happamalle, jos ei maistu ei ole puutetta. Että maistakaa ettette syö turhaan.

21. vaarallista? Vierailija

Osaisiko kukaan sanoa onko turvallista, kun rikin/msm:n oton jälkeen päässä tuntuu ns. "hyvälle"? muuten msm:n on auttanut huonoon ihoon ja jaksamiseen, eli tuntuisi turhalle lopettaa sen ottaminen vain tuollaisen vaikutuksen takia, kun ei tiedä tosiaan onko se normaalia vai vaarallista.

22. valkealootus Vierailija

Minulla on auttanut niveliin ja selän kipuihin ja jäykkyyteen. Vetreytyy selvästi.

23. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Se toimii. Lisäksi c-vitamiinia niin vielä parempi.

24. autoimmuuni Vierailija

Kipuihin erinomainen :) ja nivelet ja selkä vetreytyy jo muutaman päivän jälkeen. Lienee totta tuo jos maistuu suussa hyvin pahalle, ei ole oikea aine. MSM on kitkerää mutta ei maistu omassa suussa pahalle kuitenkaan.

25. kemikaalia Vierailija

ehkä kannattanee katsella asiaa myös kemikaalien puolelta. ko. yhdisteellä on monta kauppanimeä ja useampia tapoja kirjoittaa kaava. Nimeä muutetaan monesti, jotta kauppa kävisi paremmin. Ymmärrän päänsärkyoireet hyvin, kun katsoo myrkytysoireita.
    http://kappa.ttl.fi/kemikaalikortit/khtml/nfin0148.htm

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri