mtä helvettiä mun kuuluu tehdä tälle koneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Kuopus räpläs jotain jostain, nyt mulla on näytössa kaikki vaakatasossa ja kosketushiiressä on toiminnot väärin päin. Sivuttainen liike liikuttaa pystysuunnassa ja pysty liike sivuttain :headwall: Tietääkö joku millä mä saan tän taas normaaliksi? |O

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kuopus räpläs jotain jostain, nyt mulla on näytössa kaikki vaakatasossa ja kosketushiiressä on toiminnot väärin päin. Sivuttainen liike liikuttaa pystysuunnassa ja pysty liike sivuttain :headwall: Tietääkö joku millä mä saan tän taas normaaliksi? |O

Kuulostaa siltä, että joudut menemään hiiren asetuksiin. Joissain ajureissa voidaan suunnata hiiri uudelleen pukkaamalla kuumailmapallo ylöspäin.

Mitä tarkoitat, että kaikki on vaakatasossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Kuulostaa siltä, että joudut menemään hiiren asetuksiin. Joissain ajureissa voidaan suunnata hiiri uudelleen pukkaamalla kuumailmapallo ylöspäin.

Mitä tarkoitat, että kaikki on vaakatasossa?

Siis ihan kaikki on lappeellaan, käynnistysvalikko on tuolla oikeasa reunassa, ja koko näyttö siis on keikahtanut kyljelleen... nytkin kun kirjoitan, niin teksti kulkee alareunasta yläreunaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Paina Ctrl + Alt + nuoli ylöspäin niin näyttö kääntyy taas oikein päin.

:flower: :flower: :flower: :D

Kiitos, alkoi jo niska tulla kipeäksi :laugh: Sillä sekunnilla kun kone jää valvomatta, tuo 1-vuotias alkaa tehdä tuhojaan :/

Yhteistyössä