H
huooh
Vieras
Että minä olisin sitten 9v pois työelämästä. En todellakaan halua olla kolmea vuotta kotona, enkä koe olevani paras äitikään niin. 1,5v jokaisen kohdalle olen suunnitellut ja sen ajan kykenenkin hyvin hoitamaan lapseni syrjäytymättä täysin muusta elämästä.
En ymmärrä miksi minun pitäisi yhtäkkiä muuttua ihmisenä aivan erilaiseksi.
Valinnanvapaus, ei mitään helvetin kovaa painostista kiitos. Mua ei kiinnosta jos joku kotiäiti paasaa OMASTA halusta olla vaikka 5v kotona jokaisen lapsen kanssa.
Ihan naurettavaa vastakkainasettelua, ei hyväksytä kuin se oma. Yök, öäidit on liian yksinkertaisia tällaiseen keskusteluun.
Onneksi on pph:t ja sisarusryhmät joihin olen uskaltautunut 1,5.2v:n jättääkin hyvällä omatunnolla.
En ymmärrä miksi minun pitäisi yhtäkkiä muuttua ihmisenä aivan erilaiseksi.
Valinnanvapaus, ei mitään helvetin kovaa painostista kiitos. Mua ei kiinnosta jos joku kotiäiti paasaa OMASTA halusta olla vaikka 5v kotona jokaisen lapsen kanssa.
Ihan naurettavaa vastakkainasettelua, ei hyväksytä kuin se oma. Yök, öäidit on liian yksinkertaisia tällaiseen keskusteluun.
Onneksi on pph:t ja sisarusryhmät joihin olen uskaltautunut 1,5.2v:n jättääkin hyvällä omatunnolla.